Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 527 ggr
MyTwiggs
0

Välkommen Bushuset!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag varit på IKEA och köpt katterna ett alldeles eget bushus, och jösses vad det blev full rulle! Ett hett tips för alla kattägare, och inte minst dekorativt! Skrattande

99 kronor tror jag det kostade, och Mojjan har flyttat in där på heltid!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och det går så fort in och ut ur bushuset att det inte blir några fina bilder alls Flört Bushuset heter Bästis

www.mytwiggs.com

AnnaS
0

Ja, jag var och klämde på det huset också. Superläckert var det, ser ju ut som ett orientaliskt slott! Men här i sta'n hade de bara kvar det kamouflagefärgade och det var inte alls lika läckert!

MyTwiggs
0

# 2 Jag hade tur som inte såg att det fanns såna i Kamouflage.. Då hade jag blivit desilusionerad och låtit bli att köpa ett! Flört Men det har köpte är suuupersnyggt, stadigt och mycket fint!

www.mytwiggs.com

Natali
0

Jag har köpt ett sådant i kampoflage. Det är super härligt. Det är populärt hos alla katter. Till och med husisen sover där inne. Den står på byrån vid min säng. Så jag vaknar och ser rakt in på den katt som är där inne.

Ska ta en bild så ni får se hur den ser ut. Men det blir i morgon.

Jag såg dock inte de tältet du köp, men de kanske inte hade dem just då.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

TereseE
0

Ett sånt önskar vi oss också, så snyggt!

MyTwiggs
0

Nu har jag ställt mitt i soffan i vardagsrummet och katterna ligger i det hela tiden. Kisi påstår att hon ska ha sina ungar i det… Flört

www.mytwiggs.com

Clee
0

Vad kul att det är populärt - ska nog köpa ett sådant att ha när det blir dags för kattungar, så att de har något mysigt krypin. Kanske inte så lätt att rengöra vid födsel men senare. :)

MyTwiggs
0

# 7 Det är faktiskt ganska lättvättat tror jag. Det är lite plastigt :)

www.mytwiggs.com

miano
0

Vilket fint hus…Glad

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex