Ny familje medlem!!
Igår fick vi äntligen hem vår lilla nya familje medlem!! Vi har fått äran att bli fodervärdar åt en underbar liten kisse från Djäknens och underbara Eine!
Hon var helt lugn under bliresan mellan Uppsala och Järfälla. När hon kom hem så åt hon lite och gick på lådan. Det är en helt orädd kisse som spinner så fort man rör henne
. Hon har redan funnit sig till rätta ner gosad i filten. Ida vår Peterbald undrade dock vad vi hade släpat in.
//Jenny
Grattis! Ni har nog gjort ett mycket gott val! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vad kul och grattis
Grattis till nytillskottet!
grattis och som alltid, bilder är obligatoriskt på detta forum
Eine är en kanon uppfödare! Lycka till med tösen!
Lycka till med den nya!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Grattis! Är det en av bebisarna?
Jag är också fodervärd för Eine, vi har underbara S*Rexture Macalistair "Tristan" hemma hos oss. 
#0 och #6
Vill bara skicka en stor kram
Jag har haft en oväntat bra vecka på kattfronten, 2 underbara fodervärdar inom loppet av ett fåtal dagar är inte alla förunnat att få.Jag är så tacksam och önskar er lycka till, från hjärtat!
Och varmt tack ni andra som skrivit i tråden..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lycka till med nya kissen.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis till er nya familjemedlem!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Lycka till med den nya familjemedlemmen

Hej Tack alla!
Kort kommer inom kort;). Allt har gått jätte bra hemma. Hon spinner så fort man petar på henne och är super gosig! Hon och Ida (vår Peterbald) börjar komma bra överrens. Först får hon tassen av Ida, sen tvättar hon henne.
Trodde inte att det skulle gå så fort att få ihop dom.
Hon har blivit riktigt förtjust i microfiber fleece filtarna vi har i soffan, spinner och mjölktrampar lite, sen somnar.
Kram alla Jenny
Grattis! :) Eines kissar är bara för underbara!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆