Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 344 ggr
citrina
0

ettusenetthundraelva...

Free Counters Såhär många har vari inne på min hemsida sen jag startade den i våras :-) Blev lite förvånad när jag kikade in idag, ganska kul med alla ettor….

citrina
0

Nej men?!

Den ändrar räkneverket här också! Trodde bara jag kopierade själva bilden. Jag och datorer…

Nåja, 1111 ska det ialafall vara :-)

Zootz
0

Ja, visst är det facinerande med hemsidor och besökare. Jag trodde aldrig att jag skulle få den statistik jag har idag. Just nu står "min" räknare på 174520 och då skall nämnas att jag råkade radera de första 35.000 besökarna när jag ändrade räknare… Har ca 150 besökare per dag!!! Helt otroligt vad många som delar mitt intresse!

Smickrand och lite läskigt på samma gång!

Snygg räknare du har förresten, vart hittar man en sån?

MyTwiggs
0

Hur lägger man in en sån räknare?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

citrina
0

Jag har "gjort" den här http://www.e-zeeinternet.com/´

Man gör sina val och så får man fram en kod som man lägger in i hemsideskoden.

Det står att man måste ha kvar länken till företaget, tror att den lade sig som liten text precis under räknaren men jag minns inte riktigt, annars skulle de radera räknaren. Jag tyckte det var fult så jag tog bort den iallafall och räknaren räknar på  ändå verkar det som…

Kan ju lägga till att sambon bara skakade på huvudet när jag valde hjärtan….

Dolleminas
0

#2 Av dessa varje dag är jag säkert 10… ;) nej men säkert en iaf…

AnneAlva
0

Vi har en räknare men den har inte funkat på tid och evighet, den la helt sonika av vid 9000 träffar och vi har missat att ta bort den gång på gång på gång… Glad Tror inte vi kommer lägga in någon ny, det var roligt de första veckorna och sedan har den liksom bara stått där och tickat för sig själv.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

citrina
0

Man kan ju ställa in räknaren för att visa alla gånger nån går in på sidan eller att bara visa nya besökare. Jag har valt det sistnämnda.

MyTwiggs
0

Synd att man är så dålig på det där… Jag vet inte hur man gör när man går in i koderna och ändrar. Är rädd att jag ska sabba allt. Jag använder en online webcreator… Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com