Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 329 ggr
aggeelin
2009-01-21 22:41
0

Hoppfull...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag kom hem var Charlie mycket irriterad på två Domherrar Skrattande som sitter på vårt kylskåp (ganska stora magneter). Han ville upp och fånga dem men fick inte till det. Jag peppade honom lite och nu hoppar han hoppar han nästan lika högt som kylskåpet för att fånga den dumma fågeln.

Jag fick förstås inget bra foto men husse gjord en stilstudie på hans spanande innan hoppet…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2009-01-21 22:45
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Senare, när jag packade träningsväskan gick Charlie upp på min rygg (jag stod framåtböjd m stöd på knäna) efter en stunds måttande hoppade han upp på höga skåpen i tvättstugan Förvånad.

Det har varit kallt inne hos oss ett tag men är nu varmare igen. Under den kalla tiden har C mest legat i sin säng (min trodde jag) och har nu iom värmen kommit igång med att liva upp huset.

Skickar med ännu en stilstudie från husses fina kamera. Kolla morrisarna!

Leffe
2009-01-21 23:15
0
Hanna-H
2009-01-21 23:25
0

Nej, vad tjusigt!

Kan säga att det där med kylskåpsmagneter är han inte ensam om… hans bror Börje älskar att sitta på kylskåpet och raka magneter med tassen. Han hade en favorit, som såg ut som en stor chokladpralin, men den är borta nu! Stackars Börje!

Och mamma Bullan är duktig på att hoppa. Hon hoppar direkt från marken upp på garderzober som är 180-190 cm höga. Snacka om spänst! Flört

MyTwiggs
2009-01-22 00:16
0

Wow vilka bilder! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ylva-Li
2009-01-22 00:56
0

Men oj vilka fina bilder! De där skulle ni ju fixa på canvas och göra tavlor av! Glad

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

cherish
2009-01-22 10:06
0

Jätteläckra bilder!!! Håller med Ylva-Li, ni borde verkligen göra canvastavlor av de bilderna!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

aggeelin
2009-01-22 21:32
0

Jo tack -  Skrattande Hussen är en bra fotograf, det är hans stora intresse och katterna blir ofta fotade. Just nu när jag skriver ser jag bilden på Charlie under rubriken nyaste bilden på sajten och den är faktist mycket bra! Ska fundera på det där med att göra tavlor av den. O det syns ju också vilka härliga morrhår han har… och nästan vartenda hårstår syns också.

Spotless
2009-01-23 19:03
0

Supervackra bilder! Ylva är klok - canvastavlor!

aggeelin
2009-01-23 23:46
0

Så roligt att ni tycker Hussens bild är bra Förvånad Jag ´ska verkligen fundera på att göra något av bilderna!