Foderbilen?
Jag gjorde en beställning av foderbilen igår. Jag har aldrig gjort det tidigare men nu har vår lokala djurfoderbutik slutat ta in Orijen som vi använder.
Klantigt nog kollade jag inte upp om man måste vara hemma när de levererar maten. Hur funkar det? Lämnar de det vid dörren eller hämtar man ut det som postpaket? Vad händer om jag inte är hemma. Lämnar dem det vid dörren då?
Vet inte hur foderbilen gör, men när jag en gång i tiden hade Husses så ställde de varorna vid dörren

Japp, dom ställer det vid dörren, i alla fall i min stad! Plingar inte ens på …..Men huuuur smidigt som helst!
Jag fick hämta mitt på posten (men det är ju så klart man bor ju lite ute på vischan…)

Det beror på vilket fraktval man gör, men om man har hemleverans så ställer de grejerna utanför dörren om man inte är hemma. Det är inte alla som plingar på, men vill man gärna att de gör det kan man skriva i det i beställningen längst ner under "portkod" tror jag det står. Så gjorde vi och det funkade jättebra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jag beställde peewee från dem - skickade beställningen på fredag fm och på måndag efter lunch plingade det på dörren.
Hur smidigt som helst!
Inte många km man kan köra en volvo för 19 kr så för mig är det ren vinst att beställa från dem.
Tack för era svar! 
Jag får vänta och se, de lämnar säkert vid dörren då. Får jag hoppas i alla fall för jag är inte hemma de närmsta dagarna.
Måste fråga:är det enbart Husses produkter eller kan man välja?Jag vill inte använda Husses,utan väljer Orijen och rått kött.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#7 Foderbilen har olika sorters foder…
#8 Aha!Har du en länk dit?
Foderbilen funkar super för mig. Bra sortiment, bra priser och det hamnar utanför min dörr utan att jag behöver bära och släpa! Jag är än så länge jättenöjd.

#9 foderbilen.se
Jag är också super nöjd med deras service…
Jag är också supernöjd. Levereras altid dagen efter min beställning. Även om den är sen… Visade sig att en av de anställda bor i närheten och tar med mina varor när han ärpå väg hem. Det är service 
Jag får en känsla av att de har precis allt och alla varumärken.
Denna har jag helt missat faktiskt.Nu har jag tur som har hemkörning redan, men det verkar vara ett jättebra alternativ!Inte alls Husses som jag trodde….
Gud vad smidigt! Idag när jag kom hem från jobbet stod en låda med Orijen och en kartong everclean.
Jag kommer absolut använda mig av detta i fortsättningen, så skönt att slippa köra iväg och släpa hem tunga säckar.
Använder mig av foderbilen och tycker dem är kanon! Har ju inget körkort och närmaste stället jag har att handla på är 2,5 mil bort. Är bara sååå underbart att kunna få det hemkört, både mat o sand och man får sin uppfödarrabatt också. Pricken över i:et är ju att dem även har veterinärfoder.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#15 Du får väl snart kolla om de har fiskfoder också…
#16 Det hade ju bara varit heeelt underbart att köpa det på samma ställe 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tycker också att foderbilden är helt kanon! 
Vi beställer hundfoder och toa-lätt (papperspellets till kaninens toalåda) i storpack därifrån. Kommer lägga till kattfoder och kattsand nu när vi blir med katt. Snabb leverans, bra priser och många märken!

Jag är också Supernöjd med Foderbilen, bor man 83 trappsteg upp utan hiss så är det underbar att få både kattsand och mat uppburen!
När jag saknade James Wellbeloved i deras sortiment så tog de hem det inom en månad. Man får även klippkort på kattsanden men då måste man säja till.
PS! Nu har ju Ever Clean kommit i lavendel, doftar underbart, funderar på att stoppa in katterna i linneskåpet….
Foderbilen! Jag har en egen foderbil (en amerikanare)! Hihi!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com