Godmorgon 2009-01-21
God morgon. Tänker på gårdagens gomorgontråd om kudden. Aldrig har väl kudden varit så skön som i morse. Ville inte lämna den utan ville ligga kvar. Det tog tio minuter innan plikten kallar tog överhanden. Jobbet väntar
Sköt om er

Goddag!
Jag är sjuk och har varit så i tre dagar, feber, snor och hosta blandat till en enda otäck soppa.
Lite piggare idag, men väldigt trött ändå, orkar iaf sitta vid datorn mer än 10 min i sträck.
Insåg att UKs Valentin-utställning är om dryga 3 veckor, tiden har bara rusat fram men jag tycker ändå att läget är under kontroll, mitt ansvarsområde är redan klart och nu hjälper jag till där det behövs. Det blev fullt så fort men jag hoppas ändå att någon härifrån lyckades ta sig vidare från lottningen så att vi ses där!
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God dag säger jag!
Faktiskt känns det som en hyfsat god dag. Lite vemodigt när Butt, Ballan, Sofia och Jonas åker hem till Udevalla igen, men de är snart tillbaka. De har marsvin som väntar ungar hemma.
Idag blir det lite pappersarbete.
# 1 Kära vännen! Hoppas du mår bättre snart! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Goddag!Ljust ute, solen visade sin bleka nuna en stund.
Det börjar kännas lättare,har varit en jobbig period på ett par månader nu.Fick just min väntade bandleverans från Danmark och ska skicka upp band till tryckaren för vår Valentin-utställning,samma som AnneAlva nämner i tråden.Knallröda band med guldtryck,det känns inspirerande!
Kattungarna börjar hitta sina hem , eller iaf intressenter,det känns också bra.Är ju inte meningen att de ska gå kvar här allihop..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 Krya på dig.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Vad är det för djur som är lockigt och fint med långa ben, livligt temperament, gillar att jaga fåglar och som spinner hela tiden?
Jo, det är en Brachypelma albopilosa! (Curly hair bird eating spider)
Haha! Typiskt mig!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
# 5 Du och dina spindlar!!! .. .Men nu hann du före: Typiskt dig! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com