God morgon 2009-01-18
Godmorgon!
I dag känns det som det blir en lugn dag!
Ha en bra söndag!
God morgon!
Idag ska jag iväg och handla fiskmat och människomat.
Katterna sover sött eftersom matte är uppe
Har gjort ett morgonpass i Lagårn, är så mysigt med 2 dygnsgamla kalvar… inte speciellt kallt -2, men rackarns så blåsigt…
Ha en trevlig söndag!!

God förmiddag
här blir det lungt djuren sover medan matte är uppe.
ha en bra dag alla

God "morgon"!
Mot stallet! Ska rida lektion och ser fram emot det riktigt mkt. Hästen har haft en liten rörelsestörning i höger bakben ända sen jag köpte henne för 3,5 år. Haft kiropraktor på henne regelbuundet, inga böjprovsreaktioner osv, men nåt som liksom verkat som det tagit emot en smula så hon inte fått full kraft i benet. Ny kiropraktor och en rejäl SI-ledes-låsning, tillrättat och ja jäklar vad hon går! Tömkörde igår och hästrackarn var så på tårna att hon gjorde "capriol" flera gånger. Trycker ihop sig som en kötttbulle och så hoppar hon rätt upp i luften. Kul att hon har det i sig, men inte så kul under okontrollerade former. Nåja härligt härligt att hon fått igång bakkärran!
Nu är det hårdträning innan kursen nästa helg. Tränare fr Spanska ridskolan som kommer - kanska kan öva på "capriolerna"då…. 

Jag håller på och städar.
Sköt om er
God kväll!
Vi har varit i Grillby idag och snart kommer nya kort på småbusingarna! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godkväll - här har det varit full fart med diverse städning, jobb på jobbet, lite yoga, mera jobb, Katterna hjälper till så gott de kan
. Mer städning återstår, nya hus blir också stökiga …
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet