God morgon 2009-01-15
God morgon. Svart ute och jobbet väntar. I kväll blir det hockey på teven och en påse ostbågar som gäller.
Sköt om er
Godmorgon. Ute finns nu ytte-pytte-lite snö - vackert! Jag tycker om mulet väder på vintern så idag är det mysigt ute och inne. En kompis kommer och fikar och sen blir det jobbet och träning ikväll.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Idag ska jag fika med Myra och handla en massa.
Katterna ligger och slappar här hemma och under natten har de jagat en stackars desperat fluga fram och tillbaka genom min korridor. Jösses! 
Nu ligger Mojjan och gonar sig på elementet! (och kisi ligger i sin puff 
)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här är det -13… skjutsade barnen till skolan i morse, har försökt och vila en stund (det har varit lite sömn några dagar av olika anleningar) och vad hände igårkväll??? Jo Alma började löpa… så nu har snart hela huset nypolerat golv
… hon får dock vänta med att dejta några månader till…
God förmiddag! Här ska det firas!! Min äldsta son fyller 4 år - tiden går så jättefort, undrar vart den tar vägen! Slänger in en bild på en av mina stoltheter i livet 
Manfred leker med Kyra och Sture

God dag! Skall strax iväg på jobbet. Har haft full fart och svärmor var här ett par dagar. Är fortfarande varm inombords över resultaten i Årets katt vilket behövs hos oss idag då vi har -18grader här just nu.
Katterna ligger mitt under luftvärmepumpen och myser.
Ha en alldeles underbar dag!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God mitt-på-dagen!Lite kallt ute.Ska tvätta lite,och pyssla med mina rosetter.Annars är det katterna som kräver sitt,tur att jag slipper vara lektant i alla fall.Det sköter kattungarna helt själva.
Krama en vän i dag och säg hur mycket h*n betyder för dig!Man vet aldrig hur länge man har varandra..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Dagens. Soligt och härligt väder ute. Snart kommer barnen hem, men hinner ta en promenad med hunden först.
Ha en bra eftermiddag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Goddag,
Ska ut till tvättstugan, trots matskålar i sängen (9 st!) blev det kiss igen igår. Jag känner mig väldigt nere över det här problemet och jag vet inte hur vi ska lösa det. Känner mig så hjälplös. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Idag firas det här hemma också mellansonen fyller 22. Om en stund dyker gästerna upp och då ska vi mumsa smörgåstårta.
Stolt ägare till tre La permer
AnneAlva,vill du ha plast av mig,har en rulle här..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#10 Jag kanske kommer över och hämtar lite plast, vi får se efter natten hur det står till. Krycke har tenta imorgon så det blir efter den vi får ta tag i problemet igen. :/ Jag hör av mig om vi behöver lite plast, tack för omtanken!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.