12-veckors bilder
Nu är de 12 veckor, redan! Min antika kamera har fått tjänstgöra igen och den gjorde väl ett så där jobb. Kameran lägger ju på 10 kilo, minst! Dessutom så är det ett släktdrag att trycka ner huvudet mellan axlarna och öronen drar de ner också 
Först ut är Charleston som ska stanna i min uppfödning men ska flytta hem till Gunvald

Mm, vilka snyggingar!

Oj så fort det gått.Tycker att det var nyss de föddes.
Stolt ägare till tre La permer

De är jättefina! :-)
En liten Slow Fox, tack
De är fantastiskt fina! Hela kullen vart bra! Stort grattis till den kombinationen! (och jag kommer och gosar med Charleston!! Jag bor praktiskt taget granne med Gunvald :) bara ca 5-10 min med bil!! )
Snyggisar! De har underbara näsor :) (har inte just den där typen av näsor omskrivits tidigare på forumet?)
De är otroligt fina, och du gör ett bra val som behåller vackra Charleston! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Håller med om att det har gått jättefort. Nyss vakade du över kattmamman innan dom föddes och nu är det dags för kattungarna att flytta! Superfina är dom !! 

Charleston är verkligen en snygging, nu får A-M.H tre snygga, svarta pojkar. Hon blir aldrig nöjd, ska bara ha fler och fler. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 13 Har hon inte bara en nu?
www.mytwiggs.com

#14 Jag har inte pratat med henne på länge så det kan jag nog inte svara på om det är något som ändrats nyligen, men förut hade hon i alla fall Cigge och Gunvald.
# 15 Jag låter det vara osagt… så länge….
www.mytwiggs.com

Super fine er de. Charleston er jo bare så fin, svarte cornisher er elegant 
#14-16 Har vel stått om dette på et annet forum for rexer om jeg ikke husker feil.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

#15.. Anne..tyvärr var jag tvungen att låta min älskade Ciggekille somna in den 11 dec-08..han hade en fullt utvecklad FORL i hela munnen..skrivit om det på rexringen..enda utvägen hade i hans fall varit att dra ut alla tänder och det betyder ju inte att han blivit smärtfri el att det inte tillstött komplikationer som t.ex stomatit ..och det hade jag aldrig kunna gjort mot honom…så med all styrka jag besatt och med en obeskrivlig smärta och sorg i mitt hjärta bestämde jag att han skulle få somna in .
Saknar honom så oändligt…kan inte skriva en rad om honom utan att gråta en skvätt..han var ju min speciella kille..min svarta panter…han finns kvar i vårat minne och våra hjärtan…och S*Jazz-Annas Charlston…Martin Beck…han får sin egen alldeles speciella plats.hos oss och Gunvald som saknar sin svarte vapendragare..hoppas jag blir tillfreds med Martin….som vi ska hämta i Karlstad nu på lördag..

#18 Åh nej vad hemskt! Jag blir så ledsen för din/er skull!
Ledsen att jag rev upp såren på nytt, jag visste inte… *kram*
# 18 
www.mytwiggs.com
mycket fina bilder på söta katter!

Kul med nya bilder på finingarna! Men Anna, skämms - inte ska du väl klaga på att de fäller öron drar ner huvud och vad det nu var!?
Tycker man ser både långa smäckra halsar och bra öron på dessa bilder, ett härligt gäng helt enkelt.
#18 Vi är så ledsna här hemma också.
Kul att läsa dock att du ska få en ny svart snygging. Vi tänker på Cigge och hoppas att Martin ska kunna fylla något av det hål han lämnade efter sig. Gunvald behöver ju en vapendragare!
Åh, vilken fining "Martin" är!
Hoppas att det blir något kul av Popping också, den lilla sötnöten!

TACK allihopa! Jag är faktiskt ganska nöjd med kullen då den är extremt jämn! Det ska bli kul att ställa ut den i Örebro om två veckor, domaren som ska rangordna flickorna kommer nog att få det lite tufft
Jag vet ju hur jag skulle rangordna dem, vi får se om domaren håller med.
Lilla Martin kommer att få det jättebra hemma hos Gunvald. Jag såg ju hur Sissi hanterade de små under julen då vi trängde ihop allihopa i stugan. Ett fräs och sedan så var det full rulle fram och tillbaka
Sissi tyckte det var skitroliga småprylar
Jag tror nog att Gunvald är som sin syster och då kommer det nog inte bli några problem!