Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 647 ggr
cherish
0

Siouxkullen 1 år idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis alla bebisar!

Idag för 1 år sen föddes min första cornishkull där alla fick namn efter siouxindianer.

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

cherish
0

Först ut var Wenonah = First born Daughter som vi kallade Winnie (som fortfarande heter så), här en dag gammal i profil.

Winnie tog tid på sig och mamma Phoebe kämpade hårt med henne för hon kom med svansen först.

www.shaneequas.com

cherish
0

Nummer två var Akecheta = Fighter som vi kallade Aki (som heter Moritz idag), här en dag gammal i profil.

www.shaneequas.com

cherish
0

Nummer tre var Wapi = Lucky (som heter Wiggo idag), här en dag gammal i profil. Vår lillkille som kom ut helt lealös och färglös.

TACK Natali för att du var där och hjälpte till - jag är dig evigt tacksam! Han hade säkert inte överlevt om du inte varit på plats och gnuggat och slitit som du gjorde med honom! *varm kram*

www.shaneequas.com

cherish
0

Sist ut var Ciqala = Little one som vi kallar Ciqan eller Kossan (pga fläckarna), här en dag gammal i profil.

Denna tjej skrek värst fast hon var minst.

www.shaneequas.com

Rexjen
0

Grattis alla små indianbäsar! Har en bild på Mouritz (aki). Mouritz är storebror åt vår Jonas. Jonas heter idag Max. Här är en bild på goskillarna

MyTwiggs
0

Grattis Indianer!

Den här kullen var verkligen en fröjd att följa redan från starten. Jag mins hur förtjust jag var när det kom nya kort på dem här på iFokus, och fortfarande kan jag säga att det är en av se sötaste kullar jag sett. Då och då visar jag bilder på kullen för besökare här hemma, och alla är överens. De är fantastiska, och de utgör en bra propaganda för rasen! Uttycksfulla och charmiga katter!

Grattis igen till indianerna!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ozons
0

Grattis - de är så fiina!

AnneAlva
0

Grattis alla små indianer på ettårsdagen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Natali
0

#3 Jag var så glad att han verkligen klarade sig. Det var ju trevligt att jag faktiskt gjorde någon nytta. Flört

Ja, grattis till din fina kull. *Inte partiskt alls….* Foten i munnen

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Pus-
0

Graulerer med 1 års dagen!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

MonicaLagerquist
0

Grattis på födelsedagen.

Stolt ägare till tre La permer

emiya
0

Tjugofyra minuter för sent - men GRATTIS på ettårsdagen alla indianer i alla fall! Vilken söt kull!