God morgon 12/1
God morgon. Livet gar upp och ned. Just nu upp. Har tittat pa en stjarna pa den molnfria himlen. En harligt lysande stjarna. Plotsligt forsvann den bara. Jag stirrade och stirrade men den var borta. Tank vad det finns mycket som bara sker plotsligt och snabbt.
Ha nu en riktigt bra dag allesammans.
God morgon. Först väntar kaffe sedan väntar jobbet
Sköt om er
God morgon!
Jag ska åka och lämna mammas hund hos Myra idag, för mamma ska vara borta ett tag. Mammas hund är en liten hund av rasen "tanthund" vid namn Bim-Bim.
#0 Ja… Jag har då och då slagits av samma sak.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hejsan
Har bara sovit några få timmar i natt. Både Pepsi och Saga löper. Pepsi hon kuttrar bara mot chevy. Med saga hon har verkligen börjar använda röstresurserna, I natt.
Nu låter hon inte alls, inte i går under dagen heller. Ska försöka få mej nån timmes sömn nu på dagen.
Ego äter för många nu, hon äter mer än den rekkomenderade dosen enl vikten. Men tror inte att det är någon nackdel.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Idag ska jag fortsätta vänta på att Bullan ska kläcka ur sig sina små bebisar. Inget är som väntans tider! Men tänk om det inte är några bebisar i magen… det kanske bara en är väldigt stor påse med poppande popcorn!
#4 Så spännande - ska Charlie få små halvsyskon? Tror inte riktigt på det där med popcorn…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Kan bara hålla med att allt kan ändras fort… har varit ganska tyst några dagar… beroende på att vår älskade lilla kattunge Cecilia hastigt gick bort efter en olyckshändelse natten mellan tors-fredag, har nu tagit mig i kragen och uppdaterat min hemsida…
Är dock inne och kollar varje dag…

Så sorgligt med en lilla fröken som inte fick leva längre.Ibland är livet väldigt orättvist.
Stolt ägare till tre La permer
# 6
Det var tråkigt att höra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#7 Ja, det ser ut att vara sprängfyllt med bebisar… jag är sugen att komma och titta på småttingar, så uppdatera mig om hur det går…
- och förresten är du välkommen hit för att hälsa på Charlie som just nu sover sött i sing säng (läs min)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet