Liten rapport från Kista-utställningen
Har tyvärr inga kort tagna, eftersom vi glömde kameran men här kommer lite resultat på vår Kantarellen, hoppas att jag kommer ihåg rätt nu:
Lördag: Cert, Bäst i rasen, Bästa hona, men blev slagen av en Sokoko i nomineringen + fick en fin stor rosett av Rexringen?
Söndag: Cert, bäst i rasen. Bästa hona, Bästa korthår uppe och slogs mot ett semilånghår och ett långhår men blev slagen där
Det var hennes första utställning och hon skötte sig helt underbart, inget berörde henne, inte ens när siameserna satte igång med mistlurarna. Och hon är ändock en sköldpadda…..
/Lena och Cornelia
Stort grattis till BÄSTA korthår Hona på lördagen och BÄSTA KORTHÅR TOTALT på Söndagen!
Jättekul! Sätt gärna ut bilder på skönheten så vi får se henne :)
Vad kul det är när Cornishen är uppe och slåss om guldplasen! Bra kämpat :)

Grattis.
Ja hon är toppen fin.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Grattis till finfina resultat
Grattis!
Jag ställde tre av mina katter i Kista. Men de tyckte att mina var för amerikanska.
Lördagen blev Charles ex 1 och nominerad söndagen ex 1
Lördagen blev Cissi ex 1 och nominerad södagen ex 1
Både lördag och söndag blev Chasmine ex 1. Jag är nöjd ändå, var ju deras första utställning. Nu är det Örebro som gäller.
Det var två trevliga dagar tillsammans med många likasinnade. Fick göra mycket reklam för rasen. Var folk nästan hela tiden vid burarna.

Gratulerer med resultatet. Vi må få se bilde av henne!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Grattis till de fina resultaten.
Kan passa på att säga att gamle Pysen blev bästa veteran korthår

Här är en bild på vår Kantarellen.
mmm mumsig Kantarell!!!!!Grattis!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#8 vad fin hon är!! är hon svartsköldpadd spotted? Min nya kattunge är den färgen då kanske man har bra chans framöver *fniss*

#8 Kantarellen är reggad svartsköldpadd tabby.
Ja, hon är en riktig goding, och vi är så tacksamma för hennes temperament. Det är såååå skönt att kunna visa en katt som verkligen trivs på utställning. Speciellt när man har visat katter som bara hatar att vara ute.