God morgon 2009-01-08
God morgon. Verkar kallt ute. Ska snart iväg till jobbet.
Sköt om er.
God morgon.Ska städa ur köket,för min avelshane Stern får dambesök idag och han vill slippa skämmas
för disken därute och annat krafs som han så milt uttrycker det..
Sköt om er,snart är det vår igen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Jag har målat en skulptur (oriental) på morgonen och jag har lite att pyssla med under dagen 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Morron.
#2 ohh läckra. Den fina guld rexen som du gjort, som jag av någon konstig anledning fick med mej hem
, står i nyinköpta bokhyllan, på hedersplatsen. Jag lovar att jag skall köpa ett par av dej vid tillfälle. Kanske kan passa på i september och SW?
Har varit och tagit prover på värdcentralen idag. En massa olika grejor.
Sen har jag gjort fördigt mitt nya utfodriings system till katterna. Har separata burar, och burkar och skålar till alla katterna. Så skall jag utfodra 4.5 ggr per dag har jag tänkt. Nu måste jag bara hitta hushållsvågen för att väga dagsransonen.
Skulle köpa kattmamma mat, och seniormat i går, men alla djuraffärer stängde kl 18, så när kom, 18.20 så var det ju försent. Så skall åka i dag i stället. När vi ätit middag.
NU hålle rjag på att göra mej i ordning för den nya aktiviteten jag skall gå på. Biologdesigner. Vet inte riktigt vad det skulle ge, men jag får ju komma ut i alla fall.
Sen får jag se om jag kan börja med akvarellerna idag. Blev inget i går.
Ha en bra dag, och sköt om er.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Brrr! Idag har vi 16 grader på jobbet och igår var det bara 14. Kallt! Jag fryyyser!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler