Här väntas det också smått!
Sara (CH S*Bimsie's Meushi) är nu på dag 63 och det är dags vilken dag som helst nu. Den blivande pappan är snyggingen GIC S*Spotless Qat.
Så nu är det bara den lååånga väntan kvar på att bebisarna vill komma ut
, än så länge visar hon inga tecken på att det ska hända något närmsta timmarna i alla fall.
Baby boom på väg tror jag
Undrar om hon eller Nappis föder först. De är på samma dag enligt mina beräkningar 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Verkligen många kullapå G nu, sspänande och se vad alla får!
JISSES va kullar det blir nu…
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Åh snart är det dags ;-) Ska bli så kul att få se Linus-syskon ;-) Hon ser fin ut Sara!

Nu är det en här hemma som visar tecken på att förlossning är på gång… går fram och tillbaka från bolådan till kattlådan går och vilar lite , äter lite, mjauar lite för uppmärksamhet verkar lite orolig, problemet är bara att det är Björne
som har det beteendet och inte Sara men det klart han är ju sympati dräktig och har nästan gått upp lika mycket i vikt som Sara. Hon däremot sover lugnt vidare.
1#det blir spännande att se vem som vill föda först, jag hoppas på Sara för jag är redan trött på att vänta
# 5 Ja, jag önskar ett stort lycka till! Jag tror att det kommer att gå jättebra!
www.mytwiggs.com
Så spännande. Hrmm Björne ser ju faktiskt dräktig ut han med
Precis som min kastrerade Tittioo som gått upp mer än de båda dräktiga tjejerna Ruth och Bella.
Kul med sympatidräktiga kissar, men syn att de inte återgår till sina nomrala proportioner lika lätt som mammakatterna.

Hoppas att de börjar komma snart - så du och Björne slipper att vara oroliga.
Jag känner bra till det där med sympatidräktiga karlar - och pappan till mina småttingar har inte inte fått tillbaka sina linjer..

Spännande att gå i väntans tider…
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
#5 Hihihihi Skrattade gott åt din beskrivning av dräktiga hannar :-)
Så klart att Björne passar på och frossar lite bland all den goda maten. Han är så go'. Hoppas förlossningsbeteendet förflyttar sig snart till Sara.

Haha, vad rolig han är Björne! Allt för att få uppmärksamhet och för att det ska vara okej att käka lite babymat.
Pussa Sara från oss här i Solna och säg att hon minsann får ta den tid hon behöver innan hon sätter igång att föda bara det går bra och att bebisarna och hon mår toppen! Matte får helt enkelt ge sig till tåls även om de sista dagarna innan förlossning alltid är oändligt lååånga och rätt tråkiga. 
Erkänner dock att jag också är nyfiken på när de föds och längtar till dess, det kommer att bli världens trevligaste ungar. Sara
är helt klart en av de härligaste katter jag träffat och så "lille" clownen Qat som far - ja det måste bli bra.
Honor som bäddar,ja de är helt underbara.Så uppe och inne i sin kommande uppgift,så rörande energiska och målmedvetna(?).Goa tjejer,pussa och pussa på sådana sötnosar
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#13 Det undrar jag också! Jag väntar otåligt men Sara ligger och gosar med Björne och verkar ha missat att hon ska föda NU
Hon kanske tycker att det räcker att ta hand om en jättebebis (Björne) och att hon inte behöver ha fler 

Dag 65 idag, smart tjej din Sara, håller oss alla på halster!
Här väntas också…Kom igen Sara!! Vi vill se söta småSaror ju!
Men men men vi kommer ju gå sönder av förväntan Sara om du håller oss på halster länge till…

Här händer det fortfarande ingenting, Sara sover vidare….
#18 Suck… hon är ju grym 
Kom igen nu! Nappis har ju vunnit med hästlängder! Hennes gossingar kommer att vara leveransklara innan söta Sara föder ju! 
www.mytwiggs.com

Men å andra sidan - det kan vara tecken på att hon är helt med på noterna. Sen när det börjar hända, händer allt som en klockverk.
Så var det med min Piipi med. Ett piip, sen gick hon till bolådan, och donade i några timmar fyra fina ungar - och skötte allt själv.
Hoppas att det går sen lika snabbt och smärtfritt med Sara också!

Inget nytt än? Pussa Sara från mig och sQatten är du snäll! Vi väntar med spänning på att få se vad hon döljer i söta magen.

Det har fortfarande inte hänt någonting, Sara äter och sover, bäddar lite, äter sover bäddar lite och så håller hon på, hon varierar bara sovplatserna. Så det är väl bara att forsätta vänta…
#22 jag pussar på henne hela tiden