Godmorgon 5/1
Tillbaka i verkligheten efter en härlig helg på Kistamässan. Hade nog behövt en dag till ledigt för att komma iform efter att ha gått på cementgolv i 2 dagar. Men vad gör det när vår hona *S RexEllen´s Kantarellen gjorde så bra ifrån sig under helgen. Vi svävar på moln!!!!
Och ett stort tack för en trevlig utställning till Leif och alla andra funktionärer och medhjälpare under helgen.
Tack Birgitta för trevligt sällskap under helgen!
God fortsättning på dagen….
Lena
God morgon! Jag har spännande nyheter av stora mått 
Återkommer om det senare 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon alla!
#1 Nu blev jag nyfiken!
Här är det ännu en kall klar gnistrande vinterdag. I dag måste jag ta tag i mitt pluggande, tenta om en vecka. Jag hade glömt hur jobbigt det dåliga samvetet är då man studerar och hur lättdet är/var att skjuta upp tillmorgondagen vad jag borde göra i dag eller ännu heldre i går…….
Ha en bra trettondagsafton!
God förmiddag.Här är det sjukt(jag)Blir snart bra,det är bara magen.
#0 vi vet inget,vad hände på mässan?
Berätta!
#1 har det blivit bebisar??
#2 Så roligt för dig att kunna få plugga! Det var min bästa tid i livet så jag pluggade mycket och länge! Man gör det ju till sig själv.Så belöna dig med bra pluggstunder,varvat med lite fika och små praktiska grejer som disk, tömma kattlådor etc.Jag skojar inte, det fungerar jättebra! 
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag
Jobbar (som vanligt) och försöker finna entuiasm för jobbet
, normalt sätt inte ett problem eftersom jag trivs på mitt jobb, men alla lediga dagar har satt en ur spel..
Hur har det gått i helgen, har inte funnit någon resultat tråd för FSKs utställning!
#1 ska du ära oss med supersöta sockerbilder på små aliens? eller har du mer trevliga hemligheter i rockärmarna?
#3 Stackare! krya på dig! Vi måste få tid att träffas snart! Jag skall rodda med Wiveka och se när det passar oss alla att träffas *kram*
#2-4
Nappis har efter en fullständigt okomplicerad förlåssning blivit mor till 5 kattungar. Två är definitivt honor (paddor), två till är troligen honor, och en är troligen en hane.
Det är massor, massor av vitt och helroliga teckningar som gäller i svart och blått. Jag har noterat en (grabb?) med basker, och en (flicka?) med blå hårspännen. En av flickorna kör på det hederliga mormorskonseptet med en sippan-look utan onödiga färgbesperingar ("för" mycket vitt) 
En bild på mormor klämmer jag in också!
Jag ska lägga in mer information och bilder här efter som, men nu tycker jag och Camilla att den lilla familjen ska få vila! Nappis hälsar till alla sina fans och vänner här på forumet och allt är kanonbra med den spinnande mamma Nappis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Varmt grattis.Så underbart att allt gick bra med förlossningen.Hoppas hon har mängder av mjölk till sitt lilla busgäng!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#5 Så roligt
skönt att allt gått bra!
Jag hoppas flera av de tveksamm bestämer sig föra att bli tjejer
Väntar med spänning på bilder på de små underverken men familjen behöver ju sin vila också.
STOR GRATTIS! Ska bli spännande med bilder framöver!

#5 Grattis!!!
Kul att det är någon hona som vill föda
min vill det i alla fall inte, men om Sara föder som tidigare kullar så börjar hon vid 22 tiden ikväll
.
Ser fram emot bilder senare på småttingarna.

Grattis till kullen, ska bli spännande att se vad det blir av dem när de växer!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis Twiggie!
Tack själv, Lena, Jag tycker också det var två trevliga dagar.
#5 Grattis.
Det var trevliga, men jobbiga dagar. I morgon ska vi visa upp klubbkatter samtidigt som några rasringar kommer och visar upp sina katter