Välkommen hem Kyra! (Lilla K)
Ja nu är hon äntligen här! jag hämtade henne den 30 december så vi har haft några dagar att landa på tänkte "bomba" med lite bilder på min kärlek
Hon är 14 veckor plus ett par dagar på korten.
en sista för nu.. Sture håller koll på Kyra
Vad liten hon ser ut, bredvid Sture alltså
Älskar bild #0
Tuffe-Liten!Lång svans också!Så fin hon är!Ska du ställa henne nu i helgen?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis - Vilken tjeja! Lång svans! Hoppas hon och Sture blir bästisar nu 
#6 ja hon är liten men naggande god :) Förhoppningsvis växer hon på sig . hon är ett riktigt matvrak!
#7 Tyvärr inte, jag ställer ingen i helgen. det var för tätt inpå för henne tyckte jag, Jag vill att hon ska landa först innan hon far runt på utställning. Men du får se henne i Uppsala i Maj :)
Japp denna tjej har den längsta svans jag sett på en Crx :) får se om hon växer i den eller om den fortsätter att växa!!

Så vakker hun er 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
en till bild på hennes päls! hon är 14 veckor och redan jättefina vågor, hoppas dem fortsätterkomma och att de stannar kvar! 
hrm.. ursäkta den röriga bilden med blöjor, nappflaskor m.m som verkar fastna på alla bilder i ett hem med ungar :)
Men så underbart söt hon är! Grattis till nytillskottet! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hon är jättefin, hoppas hon fortsätter att utvecklas lika fint som hon gjort hittills! Ska bli roligt att se henne i Uppsala i maj (och förhoppningsvis mer här innan dess!). 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Hon är jätte fin.
#5 gillar bilden på Sture och Kyra
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Sture och Kyra vilar ihop - framsteg!!

Huh, det är bara en lättnad, att någon gång se bilder från det "vanliga livet" som bakgrund. Jag har allt då och då börjat fundera att hur sterila ni svenskar igentligen är, när det alldrig syns något stök i bilderna.
Men till saken: Lycka till med den nya kissen, hon tycks vara jättesöt - och får antagligen Sture runt tassen inom kort!

Grattis till busfröet! Vilken låååååång svans hon har!
Vilken söt liten tjej!!
Supersöt liten tjeja
!!

Det ska bli spännande att få se henne i maj.
Stolt ägare till tre La permer
#20 vi får slänga oss i väggen vi, om vi tar med oss egna småbrudar..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hon är jättefin.