Bilder på Cello

Spelar oskyldig. Katterna var uppe på övervåningen, pga julgästerna nere (en var katträdd inte att katterna var osocial alltså), och cello lyckades rymma ner. Här syns mamma Tindra också.
Cello var helt underbat gosig och det slutade med, efter mycket sniffande, att han somnade i min famn.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#0 Oj vilken FIFe-profil han har! Rak som en linjal. Fin kille!

Lille bebisen då! Sitter här och är fånigt stolt över min "son-son".
Man ser verkligen hans farmors (Theras) drag supertydligt i hållningen och uttrycket och pälsen. Jag är tokförälskad i din Cello Anki! 

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Härliga Cello! En mycket vacker och stabil katt ser han ut att vara!
(och jag är personligen helfrälst i hans mamma Tindra! Hon är en av de mest charmerande cornishdamer jag träffat!)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#0 Tack för att du lyckades ta bilder som gör Cello rättvisa! Det har inte jag lyckats med. Jag är ju själv alldeles överförtjust i min lill-kille det finns inga fel på honom han är den vackraste coolaste och roligaste lilla hankatt i världen, (jag är inte alls partisk
).
Det är så roligt då han charmar även andra!
Just nu är det tyst här hemma, inga hesa Cello jamningar… han är på sin första dejt, och matte oroar sig för lillgubben
, men enligt de rapporter jag fått så sköter han sig bra och är precis så cool som jag alltid säger till alla andra att han är….
# 10 Spännande! Oroa dig inte, han lever nog livets glada 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Han är en snygging :)

Så vakker farge han har på pelsen.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/