Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 560 ggr
Sewena
0

Sällskapskatt sökes!

En av mina kattungeköpares katt har mycket hastigt och tragiskt gått bort och de har nu vänt sig till mig för att hitta en kattkompis till sin kvarvarande katt.

De söker en kastrerad katt som av olika omständigheter behöver nytt hem. De har inga småbarn, de har en katthona som är kastrerad(kommer att bli) o söker bara sällskapskatt.

Vet ni någon eller har själva en katt som behöver ett underbart hem, så maila mig. De bor i Stockholm.

AlexH
0

Hade inte Monica på blå kattens en lite söt dam som är kastrerad och perfekt till sällskap ?

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Det var länge sen Unni flyttade till sitt nya hem.I augusti om jag inte minns helt fel Men Ullis Pepparroten har en ellel två hankatter på sju åtta månader osålda.

Stolt ägare till tre La permer

Zootz
0

Tyras bror är också till salu fortfarande ; ) Hör med syrran om det låter intressant.

Eine
0

Fungerar en vuxen eller halvvuxen katt då?ObestämdMånga vuxna accepterar inte något annat än kattungar?Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sewena
0

Det skulle nog fungera med en halvvuxen kastrerad katt ochså…för jag tror inte att deras ekonomi klarar ett kattungepris(men jag vet inte)

Maila mig på min andra mail om ni har någon:
engtrom_95@bredband.net        Kollar den oftare.

Maria

Clee
0

Det finns ju flera omplaceringskatter på Rexringens hemsida.Flört

AlexH
0

#2 sorry Tungan ute jag hänger visst inte med *fniss* det är så mycket kattungar och kullar (och nu snurrigt i huvudet med pawpeds kursen) att jag har inte 100% koll :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lapcat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en tjej på 7 månader som söker nytt hem. Hon är jättesocial men har tyvärr än så länge ingen superpäls och kommer nog inte att få och säljs därför till reducerat pris.

Sewena
0

Har glömt att berätta att de redan hittat en liten kompisrex…