God morgon 2009-01-03
God morgon. Ska snart iväg på kattutställning i Kistamässan. Trött är man.
Sköt om er.
God morgon. Är också på väg till Kista

Lycka till!
Själv ska jag gå och lägga mig - har två nätter kvar att jobba…
God morgon!
Idag snöar det. Jag blev lite förvånad när jag tittade ut i morse 
Jag ska uppdatera hemsidan med lite nyheter under dagen 
Ha en bra dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon och lcka till allihopa!
Jag stannar hemma och gosar med nytillskottet :)

Det suger verkligen att flytta!!
Jag hoppas att jag blir klar snart!

Godmorgon!
Vet inte om det blir att ta hit Lethes dejt idag eller inte, borde nog vänta någon dag till, hon är lite svår att se på ibland eftersom hon inte löper så hårt. Jag vill bara "ha det gjort" så att man kan börja vänta "på riktigt". Nu känns det som om man väntar på att få vänta litegrann. Tålamod har aldrig varit en av mina dygder…
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Godmorgon!
Hoppas Lethe gillar sin dejt!, där kan det ju bli en massa gosnosar!
Det där med väntan och tålamod, det är absolut ingen av mina dygder heller
Här har det precis börjat snöa, jag hoppas på en 4-5cm snö som får ligga kvar,det skulle ge så mycket fler bra ridvägar.
Ha en bra dag!
# 7 Väntan kan vara lång! Nappis ska föda sin kull den här helgen hade vi tänkt, men icke
Ingenting har kommit ännu!
Kisi får jag vänta lite till på, men å andra sidan föds ju hennes små gryn hemma!
Nu är min hemsida uppdaterad! www.mytwiggs.com
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Goddag alla väntande ,planerande och andra.Jag föll till föga för HPs ständiga tomlöpande och släppte in henne till Sän-sän.En parning har jag hört,får se om de fortsätter.Han är lugn och trygg och kan förleda en halvsur hona…..Bra avelshanne med andra ord,och jag är imponerad av hans hårda muskulösa kropp
.Lite synd att han bara har en parning inbokad utöver min egen.Men sparsmakat blir det.
Nå, åter till några rosetter som ska hämtas i morgon
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag ha jobba idag, men sitter hemma under en filt nu och myser med en bok:) Det är vitt ute av snön som kom under morgonen. Vad kan bli bättre?! Kanske en kopp te kunde vara gott…