Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 377 ggr
EvaG
0

Helt nytt 2 januari 2009

Morning, morning. Det ar om jag raknat ratt fredag den 2 januari 2009 nu i Sverige. Den dagen ar nagot helt nytt i Sverige. Vad da helt nytt. Tank! Den dagen ar helt unik.

Det ar den forsta vardagen 2009. Ta tillvara dagen med andakt och tank att du ar med om denna unika dag.

God natt, sajer nu en trott Eva.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Har inte tänkt på den här dagen på det sättet.

Själv ska jag snart iväg och jobba. Sitter här med en katt i knät och en kopp kaffe i ena handen.

Sköt om er

[Wiveka]
0

God morgon!

Idag är det bilbesiktning på programmetObestämd hoppas det går bra.

Sedan är jag ledig till på onsdag 7 januari, härligt!

Ha en härlig, kall dag!

Eine
0

God morgon.Sitter och jobbar med rosetter till utställning i helgen.det tar ju alltid mer tid än jag tror.Obestämdjag menar,mitt vanliga liv med katter och annat tar ju också tid..det märks att jag har många kattungar nu FlörtJo första vardagen på 2009 och så är det helg igen i morgon.Ha det gott, ta hand om er, och Gladvar en god medmänniska när ni får tillfälle.Kul att höra från dig EvaG.Jag tänker mycket på dig!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag är sambon och jag lejd flytthjälp så vi ska iväg runt lunch och bära möbler och annat nödvändigt.

Gårdagen ägnades åt intensivt tvättande eftersom Lethe (äntligen!) började löpa. Hon började också med den fula ovanan att kissa i vår säng, inte bara en utan två gånger. Andra gången får vi skylla oss själva eftersom vi inte stängde sovrumsdörren, men det var inte mindre irriterande… Bäddmadrass och resårmadrass indränkta i Piss Vaek och jag hoppas det funkar, annars blir det tippen. *suck* (Vår säng är nämligen sedan tidigare attackerad av både kiss och kräks, vi får se om den överlevde gårdagens anfall.)

Men, om allt går som jag hoppas så kommer vi alldeles snart att låna hem Lethes dejt och vi hoppas de kommer göra fina bebisar tillsammans. Håll en tumme för oss!

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
0

Idag är dagen för att fixa allt inför helgens utställning.Har en parningshona som far hem imorgon och alla hennes papper ska ju också fixas till.Av ren lathet så får hon med sig pappren för registreing av kullen nu så slipper jag skicka det om det blir någon kull.Det kommer att bli lite tomt efter henne då hon bott här sen i september.

Kallt som attans är det också hoppas att det inte blir lika kalt imorgon då katterna och jag ska ut och fara.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag är lite deppig idag! Varför måste jag har sådan otur hela tiden? Tar inte min otur slut snart? Som om det inte vore nog så är en visdomstand på väg upp och skänker mig en tämligen obehaglig smärta. Om det inte hade varit för dräktiga katthonors krav på assistans hade jag gått under marken i några månader!

Snart är det vår!

# 4 Äntligen!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

#0 Tack för tänkvärda ord. Du har helt rätt. Sköt om dig.

#4 Dubbelt härligt från mig, att det snart är på "g" för henneGlad!!!!

#6 Låter tungt. Hoppas det vänder snart.

Själv är jag hemma och vabbar idag. Vi har varit sjuka fram och tillbaka under hela julledigheten så håll nu alla tummar att vi kryar på oss fullt ut till söndag så vi kan njuta av en minisemester söndag-onsdag (jag börjar jobba igen onsdag men barnen skall få vara lediga hela onsdagen också). jag som skulle plugga under ledigheten ligger mer efter nu än någonsin då jag varit mest däckad.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnnaS
0

Pust och stånk och stön!

Flyttar!

Tungan uteTungan uteTungan uteSkrikandesSkrikandesSkrikandes

AlexH
0

#8 vart ska du flytta? Inom Karlstad? eller annorstädes? större eller mindre? *nyfiken*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnnaS
0

#9 runt hörnet och till mindre Flört