Sista god morgon-tråden 2008....
Ja nu är det inte många timmar kvar…
Önskar er alla en trevlig dag och kväll och ett bra start på det nya året, som förhoppningsvis blir mer sansat och fridfullt än 2008 varit.
God morgon och gott slut på 2008.Instämmer helt med föregående skrivare.Mitt 2008 har varit en blandad kompott,och det som givit mest intryck är inte några roliga och upplyftande händelser.Jag har förlorat en älskad vän och älskade katter, och det blir tyvärr mina bestående minnen av året.
Kör försiktigt,krama en människa varmt i dag och pussa på en katt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tänk hur många gånger man kommer att skriva fel i början. 2008 istället för 2009. Nu ska jag till Uppsala.
Sköt nu om er årets sista dag.
God morgon!
Jag önskar er alla en trivsam nyårsafton! För mig är 2008 Mojjbojjs år. Jag hoppas att 2009 kommer att bli det också! Hon är det bästa som hänt mig 2008!
2008 - Året då jag lärt mig att skiriva snyggare åttor.
2009 - Vad ska jag lära mig?
I kväll ska jag till Myra på middag, sen ska vi kanske ut och känna av nyårsstämningen i Katrineholm.
Gott nytt år!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Goddag!
Idag ska det städas och fejas inför gästernas ankomst i eftermiddag. Vet inte riktigt hur jag planerade men det lär nog bli en trevlig tillställning med vin, god mat och trevligt sällskap!
Gott nytt år på er allihop!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Lägenheten är upp och ner och jag vet inte riktigt var allt är nerpackat men det ordnar sig nog. Ska iväg på nyårsmiddag senare ikväll och jag tror jag har något att ha på mig…
Imorgon börjar bärandet! Det nya året börjar med en massa nytt, spännande!
Hoppas ni alla får en trevlig kväll och ett fantastiskt nytt år!

#2 Jag har redan hunnit skriva fel flera ggr då jag fyllt i ledighetsansökningar för nästa år.
2008 för mig har varit mycket, kanske lite väl mycket då jag vill göra allt och inte vill vänta med något. För katternas del hade jag hoppats på en kull men det har inte riktigt gått min väg.
På utsställningsfronten har det däremot gått över all förväntan och 2008 kommer nog bli mina katters mest framgångsrika år genom tiderna trots att vi endast varit på tre tvådagars utställningar.
Gott slut och gott nytt år önskar jag er än en gång!!!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Gott nytt år på er alla.
Ikväll firar vi 30 år tillsammans.Urban kom till det kollektivet jag bodde i då och han blev kvar.Så det kan gå.
Stolt ägare till tre La permer

Gott slut och gott nytt allesammans!
#1 Har redan kramat en människa och pussat två katter!
2008 har varit ett bra år för oss, det var bara slutet här nu som blev jobbigt då vår hankatt Gorm gick bort samt att sambon dan före julafton blev förvarnad om varsel på jobbet… Men vi hoppas ändå att 2009 ska bli ett bra år med nya möjligheter!
Ikväll blir det hemmakväll med sambon och missarna, lite gott att äta, något glas vin att dricka och sen rysk champagne att skåla i vid tolvslaget!
Önskar er en trevlig och rolig nyårsafton!
Gott slut och gott nytt år till er alla. Jag ska till affären och se om det finns något att handla, måste komplettera lite. Det var alldelens tomt i hyllorna igår. Ska vara hemma. Har tyvärr en hund som är fruktansvärd skotträdd. För det mesta måste vi ge henne lugnande. Det har varit lungt med skjutande nu på morgonen, så jag har kunnat gå ut med henne. Hur katterna regarer vet jag inte helt och hållet då det är tre nya som har tillkommit i år.
Det känns väldigt tomt då Cindy och Cajsa har flyttat, men tror att de har fått ett bra hem tillsammans.
Gott Slut
Jag kommer sitta hemma med Tre faraohundar, två busiga söner Sture OCH lilla Kyra ( ja hon får heta Kyra!) allt går över förväntan, en härlig busig alert och orädd tjejja som bara om in och tog sin plats! Ska visa lite bilder när jag laddat ur digital kameran
För mig har 2008 varit ett bra år trots allt, jag har fått jobb - ett bra sådant, en stor lägenhet, och underbara vänner här från iFokus och från hundvärlden :)
Tack för att ni finns!
kRAM

#10 Vi får döpa om tjejerna till Kyra1 och Kyra2 så det inte blir några missförstånd. 
#11 inga problem jag får helt enkelt skriva Lilla K som jag har gjort tidigare :) Tyckte Kyra passade henne och så blev det ju lätt när det var hennes stamnamn av uppfödaren :)
#11 och alla : man behöver inte döpa katter

om inte absolut ska ha dem med i ett samfund eller kristen gemenskap.
Döpa betyder ju vattenösning….
(Språkpolisen Palm)

#13 Nu är fröken språkpolisen på utryckning igen. *fniss*
Jag vet ju att det är så det ligger till men bruket kommer sig i mitt fall av flera års ohejdad vana. 
#13 suck..jag försöker i alla fall..och kommer säkert att fortsätta på flera fronter,ibland lyckas jag nämligen.
Ska skriva till TVkanalerna också…