Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: avel-genetik-och-uppfödning
Läst 712 ggr
Pemicos
0

Nya bilder på Pemicos 10 veckor

Vi har strul med vårt bredband så nu sitter vi på jobb och fixar.

Vill även passa på att önsdka er alla en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.

Här kommer lite bilder på bebbarna som nu är 10 veckor.

Red Light D.. är fortfarande till salu:

Geisha To Go 

Call Boy

Dolleminas
0

hmmm Red Light D…KyssKyss vilken goding, synd att min börs är helt tom just nu…

Clee
0

Åh, fantastiska varelser! Jösses vad stora de är nu, kan knappt förstå att de är samma kissar som jag hälsade på! Kyss Ha en riktigt härlig julhelg nu, längtar efter uppdateringen på hemsidan med fleeer bilder (hoppas jag)!

Leffe
0
AnneAlva
0

De har utvecklats fint allihop, sötnosarna! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Elica
0

Mamma mia vilka godbitar! *dräglar*  Kyss

rexmamma
0

Ursnygga hela högen KyssKyss!!

[Silkwaves]
0

Helt underbara kattungar! Precis så ljuvliga som bara rexungar är Kyss

Eine
0

Mmm jättefina!Hur tror du pälsarna kommer att utvecklas? Var de krulliga när de föddes? Det är svårt att veta hur päls utvecklas i en del linjer.Jag har en krullig kull nu, och en väldigt silkig och slät…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Pemicos
0

#8 Tror att pälsarna blir utmärkta - de var lockiga då de föddes - ser nu den tendens jag gillar - små små täta vågor. Känns som Sushi (pappan) som är på tok för pälsad - i mitt tycke - balanerade upp Pradas (mammans) i mitt tycke perfekta päls, men av den mer känsliga typen.

Vet ju inte säkert då detta är den enda kullen som kommer att födas i kombinationen.

Det jag vet är hur en hel del katter bakåt både ser ut och är i sitt teperament - dessa tre bebbar är för oss guldTungan ute

MonicaLagerquist
0

Sötnosarna.Det går ju så fort.

Stolt ägare till tre La permer

[Silkwaves]
0

Så fina de är! 10 veckor - det är ju sämskinnsåldern som jag brukar säga till mina kattungeköpare. Även om jag inte kan just dessa  linjer så är det inte ovanligt att rexungar ser ut just som sämskskinn i den åldern. Förhoppningsvis exploderar pälstillväxten de närmaste veckorna ( Ja, ja Pemicos exploderar svenskt "lagom" då Flört - Jag tycker iofs Sushi ser ut att ha en superfin päls… med det ärju  jag det…)