Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 551 ggr
Eine
2008-12-24 09:39
0

God Julaftonsmorgon!

Sköt om er och era kära,ta det lugnt ni som ska ut och åka, och ät inte för mycket gröt! Tomten vill också ha lite…Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
2008-12-24 10:13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Jul allla!

Här utanför singlar det ner lite snöflingor och marken är lätt pudrad. Förmiddagen skall jag ägna åt en kort ridtur och eftermiddagen åt maten tomten och släkten!

Ha en bra dag!

MissB
2008-12-24 11:03
0

God Jul! Här bär det av mot julfirande och god mat och dryck! Glad

#1 Lätt pudrad? Här, längre ner i landet är det där så mycket snö man får på en vinter..  Flört

Ha det bra!

lockar
2008-12-24 11:26
0

God Jul. Här är det barmark. Pratade precis med min syster, de har ungefär en halv meter snö. Igår hade de 17 grader kallt. Idag var det bara minus 8.

I år är det första julen med barnbarn. Ska gå ner till dom om några timmar. Är nu ledig. Börjar jobba igen den 5 januari. Börjar då lätt med en halv dag.

miano
2008-12-24 11:27
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God-Jul !

En fin julmorgon med snöflingor som faller ned.

Snart ska vi iväg och fira jul med släkt och vänner.

Fick detta fina julkort från Maria E. som hon gjort.Glad

Ha en fin dag alla!

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Leffe
2008-12-24 11:33
0

Här är det ingen snö. Ha nu en riktigt bra julafton. Själv ska jag snart ut och jobba. Slutar när julaftonen går över i juldagen

Sköt om er

[Silkwaves]
2008-12-24 12:06
0

God Jul!

Nu har den låånga julfrukosten klarats av och sällskapsspelen ska påbörjas. Ta det lugnt alla - och njuut av julhelgen - det tänker jag göra!

aggeelin
2008-12-24 13:15
0

God Jul alla!

Vi var uppe sent igår för skinkan tog tid på sig i ugnen (provade med bara 125 grader för att få den saftig och det blev den men det tog lååång tid). Vi ligger sent till i tid jag har nyss borstat tänderna… men vi firar julklappsjulen imorgon så det är Ok. Katterna är helt utslagna för de var mycket uppspelta igår när det pyntades och donades.

Ha det härligt alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
2008-12-24 14:38
0

Goddag och God Jul!

Är hos sambons släkt i år och firar, det blir julmiddag framåt kvällningen och julklappsutdelning därefter. Dagen ägnas åt lite allmänt julmysande. Hoppas ni alla får en riktigt trevlig jul!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex