Från oss alla...
… till oss alla: En riktigt god jul!
Om ni andra också har fina julkort med julhälsningar till forumvänner och bekanta så får ni gärna lägga in dem i den här tråden som en god jul-tråd!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God jul önskar S*myTwigg´s till alla goa forumvänner med ett kort skapat av Mari L. Ha en fin julhelg och ta hand om er!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilket vackert kort Mari har gjort!
Jag har inte gjort något julkort, men jag har i alla fall slängt upp en provisorisk sida på http://caturday.info som jag välkomnar folk till.
Ha en riktigt god jul!

God Jul & Gott Nytt År önskar jag er allihop!
Jag har inte alls hunnit vara pysslig alls det här året så jag får skicka mina julhälsningar här istället.
Passar på att tacka för alla fina julhälsningar jag har fått på email. Jag blir så glad!! 
GOD JUL
o
GOTT NYTT ÅR !
önskar S*Lejets

God Jul önskar Racer Donnans Heman. Denna fina bild tog vi hos Åsa Petre´ förra julen. Om jag orkar och hinner skall jag fixa en bild från mig och tjejerna också.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Har snabb knåpat i hop ett litet julkort. Jag vill passa på att önska alla en GOD JUL och ett Gott Nytt År med en god fortsättning!
För S*Fylgias hoppas vi att vi får börja det nya året med en dräktig Ego, och att det då kommer små skrynklor i mitten på Februari. Även en Cornish kull är inplanerad på våren, plus att funderingar finns för en till hösten.
Juliga hälsningar Natali!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God Jul önskar Vågens

OT? Så många fina katter som pryder alla julkort.Jag är hänförd!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åh, vad många vackra julkort!
GOD JUL till er alla två- som fyrbenta, önskar vi i Stenungsund!

God Jul från oss på S*Godreign's! Tillfälligt på bortaplan, får ta igen det vid ett senare tillfälle med en bild värdig att visas upp i det här sällskapet. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

har försökt,men misslyckades helt