God morgon dagen före julaftonen
God morgon alla glada och alla andra. Nu är det inte långt kvar innan julaftonen träder in. Ta det nu lungt och sköt om er
God morgon dan före dopparedan..I dag ska jag baka, och göra prisrosetter.Härlig blandning
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon! Dagen före dopparedagen! Här är det julpyssel och julstök och julbelysningen är tänd *hihi*. I eftermiddag ska jag in till katrineholm och komplettera det sista inför julfesten.
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Morgon säger jag, god är den inte… sitter här och är förkyld och halsont… är arg så tårarna rinner
… var sjukskriven hela november efter en operation… då "glömmer"
kommunen att anmäla det till förs.kassan efter 2 veckor så nu till nästa lön så ska jag endast få 3855:- (2 veckors sjuklön på halvtid…)
så nu sitter jag här och delar upp alla räkningar i molekyler för att det ska gå runt, tur att maken fick en "vanlig" lön iaf… för handlägningstiden hos förs.kassan är ca 5 veckor och jag fick pappret förra veckan den skulle jag haft för senast 3 veckor sen upplyste hon så trevligt på förs.kassan… 
Tur jag har barna och katterna att gosa med och varva ner…
Hoppas ni har en bättre dag… ska försöka griljera skinkan och ev pyssla med barnen…
#3 Du har tak över huvudet,familj och katter.Julskinka också!Du har massor att glädja dig åt!
Glöm pengarna, de försvinner i alla fall fortare än de kommer in
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora