God morgon 2008-12-22
God morgon. Nu är det inte många dagar kvar till den dag så många stressar för. Ska snart iväg för ännu en arbetsdag.
Sköt om er
God morgon på er allihop
Är tillbaka till Sverige efter en vecka på Teneriffa, med make, utan barn och djur… Har haft skapligt väder ca 20-23 grader växlande molnighet och rätt mycket blåst.
Katterna var glada att se oss, inte någon sur min alls
God morgon! Jag har en sanslöst gosig kisse i mitt knä och ska kasta mig ut på en morgonprommenad! Igår var Josefin på besök och jag körde mina första tre meter med bil. Snart har jag körkotr! 
Idag börjar också släkt och vänner dimpa in inför julfesten här hemma! Tur att man bor stort, annars hade det blivit trångt!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon.Kanske jag handlar mat idag
Ska lägga in sill och grava lax,baka matbröd och göra Leilas Rocky Road(godis)
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Auts, jag måste kanske tvånga mig bort från kattungelådan och börja röja och tänka på julförberedelser… Det finns ett litet problem: Mammakatt vill ha boet precis mitt på golvet i vardagsrummet. 
Måste erkänna: jag har tyckt att folk är lite odda, när de har pratat om att de "vill snusa på kattungar" - men nu förstår jag det! Man blir lätt beroende. 
Jag tycker det är skönt att förbereda Julen lite - men man skall inte ta för mycket stress.
Sköt om er.
#4 Det är bebis och födelse som är verklig anledning till att vi firar Jul, så snusa på du!

Härligt att du nu också fått uppleva och förstå det speciella. Snusa på i lugn och ro. Jag önskar jag också hade något att snusa på, men det dröjer tyvärr.
Idag har jag jobbat och nu skall vi iväg till mina underbara föräldrar eftersom min far fyller 77år idag. Han ställer alltid upp i vått och torrt så det finns inget jag kan ge honom som skulle kunna ersätta honom för allt han gör.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#6 När vi föräldrar ställer upp för barnen så kräver vi inte ersättning.Ett uppskattande ord och ett tack räcker långt.