God förmiddag 20/12!!
Nästan nyss hemkommen från lagårn… lite halvkallt ute men det är ju mitt i vintern, ni vet väl att det blir ljusare framöver nu…
Önskar alla en trevlig dag!!

Jag flyger i sjunde himlen. Min lilla devontös (eller egentligen mina två devons, för pappan var med i förlossningen!
) fick igår fyra ungar. Allt gick bra och hon verkar vara en underbar mamma!
De är mina första ungar - och jag har knappast kunnat sova i natt - för jag bara måste nosa runt bolådan…
Här - på andra sidan av viken - är det några grader varmt och småregnar, vilket julstämning…
Jag har varit så nervig fram emot förlossningen, att jag inta har hunnit ens att tänka på julförberedelser - ännu.

Grattis till kullen.
Stolt ägare till tre La permer
God dag!Har sovit alldeles för länge.
#1 Stort grattis till dig! De ser alldeles underbara ut på bilden.Och ta det lugnt med julförberedelser,det blir Jul i alla fall
fast man inte gjort alla 1000 sakerna..
Vila och njuuuuut av kullen! Kram
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis till kullen
Grattis
Idag är en glädjens dag! Min dator är igång igen! Så, nu kan jag följa allt som händer här.
#1 Grattis

Grattis till kullen, Elica!
Kul att du är tillbaka, Dragonrebell!
Grattis till kullen
Ska gå och lägga mig nu. Precis kommit hem efter ett extra arbetspass
Sov gott och sköt om er

Godnatt!
Nu är det dags att nanna kudden för fröken Svensson, upp skapligt tidigt imorgon och åka hem till svärföräldrar med två fulla resväskor, två fulla kattburar och två trötta människor (jag och sambon). Dagen har varit helt hysterisk, vi har lagat två middagar (=tömt kylskåpet inför bortavistelsen), bakat pitabröd, bakat kladdkaka, gjort kola och knäck samt tagit hand om tvätten och packat. Oj, jag glömde att vi också på något mystiskt vis hann slå in alla julklappar och rimma lite också. Det mest ofattbara är nog ändå att vi inte började med allt detta förrän vid fyra-tiden eftersom vi gick upp ordentligt sent idag och slappade framför tv:n rätt länge. Nu är jag trött!
#1 Åh, vad roligt att de äntligen är här! Grattis i mängder!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#1: Grattis till bebisarna!!! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com