Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 289 ggr
EvaG
0

God morgon 19/12-08

I dag är det fredag. Tänk vad mycket friskare och piggare man känner sej på fredagen än tidigare under veckan. Undrar vad det beror på. Kan det vara fenomenet att man till kvällen kan gå ut och roa sej för att sedan under helgen vara precis lika trött som under övriga vardagar?

Tänk att just den här fredagen är speciell oxå. Det är sista fredagen innan jul. Snart blir det ledigt och julande med de närmaste.

Hoppas ni alla får en bra fredag och stressa inte, säjer Eva och tar en sista klunk kaffe innan hon stressar i väg till arbetet.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Ja ta det lungt ute. Alla känner väl till att om man kör bil så ska man vara mycket vaksam när man ser barn vid sidan av vägen. De kan ju helt plötsligt bara springa ut t ex efter en boll.

Just nu beter sig vuxet folk precis likadant inne i city. De ser en affär på andra sidan gatan och går bara rakt ut utan tanke på bilar eller om det är ett övergångsställe eller ej, om det är grön eller röd gubbe på ev signal.

Så ta det lungt ni som är ute i stressen och alla sköt om er

Eine
0

Morgon! För hur *gott* är det att gnugga sig i ögonen med hårmousse och spray på fingrarna…Hoppas det går över innan jag tar mig ut till Ultuna med en katt.Hör ni talas om en förvirrad människa i Uppsala som hela fredagen letar bussar där det inte finns några, så kan det vara jag som fortvarande är tårögd och inget ser.Flört.

#0 Jo fredagar kan vara uppiggande!

#1 Så klok du är Leffe!En liten varning för jultrafiken kan vara på sin plats både för fotgängare och bilister

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska de sista julklapparna inhandlas och sedan kommer sambons systerdotter hit och vi ska göra pärlsmycken tillsammans. Kvällen ska vigas åt tvätt och julklappsrimmande, jag ser fram emot den senare delen! Glad

#2 Men Eine, så du gör! Jag lovar att hålla utkik efter en förvirrad människa med hårmousse i ögonen när jag är på stan. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

God förmiddag!

Den vackra snön är borta och nu är det grått igen! Inte bara ute känns det som.

Dolleminas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har farit som en skottspole fram och tillbaka hela dan känns det som… Barnen har nu jullov (så nu är det slut ppå friden här hemma…Flört)

Passade på att fotografera Cecilia idag, det är hennes 2 veckorsdag…

Igårkväll/natt monterade jag upp ett nytt klösträd som Alma givetvis var med och inspekterade och provade… verkar fått godkänt Glad

Snart är det hockeyträning med den äldre sonen och sedan blir det lagårn i helgen…