Sitter här med en härligt jättedräktig Ruth
Är så glad. Äntligen hoppas jag att turen vänt för mig.
Sitter här med en liten harmonisk Ruth som har riktigt, riktigt hallonröda tuttar och som farbror veterinären sagt har åtminstone fyra fosterblåsor i sin mage.
Fantastiska känsla, när nytt liv spirar i kroppen - även om det inte är i min utan i min älskade Ruths. . Hon är redan så harmonisk, inåtvänd och… Hungrig!! Tror hon skulle äta upp en hel häst om hon fick tag i den.
Den 20 januari får vi bebisar ( ett stående skämt, men fakta är att alla Silkwaves kullar hittills faktiskt fötts på dag 65) Självklart är vi beredda både före och efter, men… Jag räknar med den 20:e så får vi se.
Hoppas hon får minst så många…
Grattis till hallonen…
Håller tummarna
Grattis.Så kul att hon är dräktig.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Grattis
Underbart Anki! Massor med kramar till dig och Charliepussar till mamma.

grattis, stor kram…
Grattis, hoppas på en knippe juveler runt den 20:de då, lycka till!
Tamsin hejar på mamsen och ser fram emot halvsyskon! Mammas bebisar lär nog gott och väl vara födda innan det är dags för dottern att se vad hon går för. 
#1 Tack, hmm tycker nog att fyra känns rätt lagom
fast det blir som det blir.
# sist Lilla Tamsin, tänk att hon redan är så stor att det snart är dax att bli mamma. Det går fort ju…
Jag kommer med bilder på liten rund Rutha längre fram. Tur att det är jul snart så tiden går lite fortare Glad
Tack för alla goda tankar.
Grattis Grattis Grattis! Ni förtjänar en frisk och stark kull med många härliga bebisar nu efter det som varit!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis! Åh vad glad jag blir av att höra att det vänt för dig nu!
Grattis grattis grattis!!! Förstår känslan och jag är så glaaaad för din skull!! *kramar om* Ruthan är en av mina favvisar och jag är så glad att det gick vägen så det blir lite små Ruth-bebisar igen!
(Vår Dreamy väntar oxå bebisar och de kommer omkring den 18 januari, blir skoj att jämföra deras magar framöver! Även om hon är lite hårigare då .. *host*)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Åh vad roligt! Grattis! Finaste vackra Ruthan, ska helt klart bli spännande att se vad hon gömmer för finingar i magen. 

Vet inte riktigt hur jag har kunnat missa denna tråd!!!
STORT GRATTIS!! Det blir så spännande att följa denna kull också 

Spännande,och grattis!
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Har missat en hel del här sista tiden ser jag. Lycka till och hoppas allt är bra med er!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag känner med dig i din glädje.Och förstår också dina funderingar ,tror jag.Hoppas att allt går bra.Det är inte upplyftande att gå på nitar och vara otursförföljd,det känns.Det vet jag av egen erfarenhet.Lycka till nu!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora