8 veckors-bilder

Härliga bilder på härliga ungar! 
vad fina de är! riktigt surigt att jag inte kunde komma
men med en höglöpande tik och nu ytterligare en ( verkar som enya drog igång Sagan igen) så fick jag tyvärr snällt stanna hemma..
Hoppas på att ta en tur till K under nästa år
Hanen ser urfin ut , och så tycker jag om slowfox utseende :)
Åååå! Slow fox! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Sötnosar hela bunten. Röt, rött, rött och så en svart . En härligt charmig kull.

Så underbart vackra.
Stolt ägare till tre La permer
De är söta allihop. Men jag fastnade för Slowfox
Rödtabby hona
*mums* VILL HA!! 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Kul att du gillade bilderna
Det var jattekul o hälsa på dig och katterna. De var såå söta. Föll pladask för busiga Slow Fox 

Riktiga sötnosar, men grabben står ut lite extra tycker jag. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#15 spelar väl ingen roll om det är spökmönster,det är så fiiiint!Och de utvecklas fint de små busungarna!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

fina!

Sickna sötnosar de är! Lilla Lindy Hop - sååå fin!
Popping!
Killen är inte så tokig han heller måste jag säga, ska bli kul att se honom utvecklas (och ställas!)

Tack igen allihopa!!
#21 Kom till Örebro så får du träffa allihop
Annars kommer du nog att få se Charleston i alla fall på utställningar framöver…
#7 Du missade ju Stures moster Joline, hon bor hemma hos syrran och är extramamma till kattungarna. Hon börjar få bra pli på dem nu där Skrållan har missat att uppfostra dem 
#22 åhh det hade ju varit toppen att få träffa henne ( har du kanske ett foto på henne att maila mig - alltid kul att ha foton på släkten )
hehe jag ska ju själv få lära mig handskas med en padda snart - får se hur det går 

paddor är lika snälla som alla andra flickor
varken bättre eller sämre med andra ord
Det är bara förtal att honor med rött i pälsen är svårare än andra.
#24 åhå jag tycker min man ofta säger att jag har för mycket humör och tvärt temprament ( jag är rödhårig) då kan jag säga till honom att han har fel!!

#25 absolut,han vet inte hur du skulle vara om du var blond eller brunett,han är bara fördomsfull

De växer så det knakar ser jag.
Lindy Hop har ett helt underbart mönster må jag säga.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Blir ju helt kär i Slow fox! Underbart bus!
Men alla små syskonen är stiliga! Synd att man inte har vägarna förbi Örebro, eller har nypåfylld kattkassa, eller ens tingat eller tagit kontakt, men habegäret sätter in! ;-)
Lycka till med charmtrollen!