Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 220 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-12-17

God morgon. Jobbet väntar. Det halsonda är borta nu gäller det bara att få bort hostan och snuvan.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Idag får vi besök at hankattsägaren till kullen så jag får väl se till att röja av lite.Kattungarna växer på sig och Ögonaböj är så nöjd med sina små.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon! Jag ska till Katrineholm idag och uträtta några ärenden!

Ha en bra dag! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God förmiddag.Varenda morgon kommer som en överraskning.Klockradion dånar igång,jag rusar upp och säger ofta ett jättefult ord Tystoch undrar vad som händerFörvånad.

Har iaf blivit smartare med åren och måste kliva ur sängen för att kunna stänga av eländet,och då är jag ju uppe sas Obestämd

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

Godmorgon

själv sitter jag och jobbar som en galning för att hinna med allt innan jul! har en bild på min lilla K på dataskärmen som jag sitter och längtar efter!

Idag blir det jullunch på jobbet och imorgon restaurang med konsulterna!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

zoolatri
0

God middag

Har precis komit hem från jobbet, är lite lessen för att all snö snart är borta. Men jag ska göra lite mysigt här hemma, koka lite te och sätta mej i min sköna fåtölj, slänga upp fötterna på fotpallen och läsa:)

AnneAlva
0

Goddag!

Idag har jag fått en ny skärm till min dator, hela 21 tum! Förvånad Allt känns helt plötsligt väldigt stort…

Om en stund ska jag börja bege mig mot stan för att tillsammans med sambon hämta upp hans systerdotter som vi ska gå på stan lite med. Hon ska få plocka ut en julklapp till sig, gissningsvis blir det pärlor, hon är tokig i pärlor. Glad

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex