Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 312 ggr
EvaG
0

Morgon 15/12-08

Gud vad dåligt jag mår. Kommer att vara hemma från arbetet. Kan inte arbeta i detta tillstånd med ont i halsen. Ingen skulle höra vad jag sa.

Om någon snor min snoriga näsa skulle jag inte sno mej undan.

Ha nu en bra dag, säjer Eva med täppt näsa och halsont.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God morgon! Jag ska in till stan och julhandla lite idag! Här är allt bra och Mojjbojj är helt återställd! Katterna har börjar mumsa sig igenom en burk oxtunga och jag lever på lussekatter och pepparkakor. Glöggen tröttnar man dock på fortare tycker jag…

Ha en bra dag allihopa!

#0 Krya på dig! Du är frick till jul! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Goddag!

Har just ringt och oavsiktligt skrämt upp en vän med en dröm jag hade inatt. Vi får hoppas att jag inte är som Allison i Medium. Foten i munnenSkrattande

Dagen ska i övrigt vigas åt de sista julklappsinköpen, har några grejer kvar att pyssla med innan det är dags att på söndag fara iväg till Norberg för lite julfirande med svärsidan av släkten.

#0 Usch, halsont är inget kul, krya på dig!

#1 Vad skönt att Elvira är bra nu, hon gav oss ordentligt med skrämselhicka, lillstumpan!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Trollhassel
0

Goddag! Jag har vinterkräksjukan och det är inget jag kan rekomendera :( Stackers lille mig *darrig*

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God dag,en härlig dag faktiskt!Bara några dagar kvar till vintersolståndet,sedan blir det bara ljusare ute.Snart är det Vår!

Krya på er sjuklingar, och #2 köp svenskt om du kanGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Fick lov att ge mig hem från jobbet idag och krypa ned i sängen istället. Feber, ont i halsen och snuvig

Sköt om er

emiya
0

#4 Javisst, snart kommer ljuset och våren! Det hade jag sånär glömt bort i allt det mörka…

God bättring, ni som är sjuka! Hoppas att ni blir friska snart!