En vacker luciadag!
Jag önskar er alla en vacker och trevlig luciadag med skön sång, pepparkakor och lussebullar, och massor av gos med alla krulliga lussekatter!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Trevlig Lucia. Själv ska jag jobba, men känner mig allmänt hängig med ont i halsen och lätt förkylning. Kan kanske räkna med att det blir kaffe och pepparkakor lite här och var.
Sköt om er

Underbar Luciabild!!!
Jag fortsätter mitt firande idag med ett stort Luciatåg ikväll med ca 40 barn och ungdomar. Träning kl. 16.00, Lucialinnen måste strykas igen efter gårdagen då de båda lyckades skrynkla till dem så mycket.
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vilken härlig luciabild! Hade en plan om att lyssna på nobelpristagarna i medicin idag, men jag försov mig, typiskt! Ikväll ska vi dricka glögg och äta tårta.

Jag är ocks förkyld idag men jag lever. Håller på att baka lite.
Alla djuren mår bra idag och jag så att ormisarna har ritat fina bilder i imman på terrarieglaset. Snygga ormar och en blomma har de ritat till mig på luciadagen :) Idag ska jag flytta på gisselskorpionerna så att de inte käkar upp varandra. De har blivit så stora och fina! Sätta lite bananflugekulturer och "vattna mina fålar fem" (vattna mina saintpaulior 35)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Goddag!
Vaknade alldeles för sent imorse med tanke på vad som behövde göras. Har ändå på en och en halv timme hunnit duscha, göra mig iordning och baka bröd till ett födelsedagsbarn (nåja, barn och barn, 41…
) som vi alldeles strax ska iväg och fira. Ikväll blir det middagsbjudning följt av danskväll till de "högre" småtimmarna, kommer behöva min vilodag imorgon… 
#0 Tjusigt! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.