Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 300 ggr
EvaG
0

God morgon 11/12-08

I dag är det Tors (han med hammaren) dag den 11 december. 2 dagar till Lucia, 13 dagar till julaftonen och 20 dagar till nyårsaftonen. Tänk snart ska man skriva 2009. Det är mörkt ute och på sina håll kan det tydligen bli ned till minus 30 grader kallt - burr! Egentligen borde man ligga kvar under täcket och behålla värmen, men då lär man väl få värme från arbetet oxå, men en annan typ av värme.

Hoppas ni får en bra dag i dag allesammans, säjer Eva med sommar och sol i blicken.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. I natt kom inte Pysen och la sig i sängen. Reagerade på det i morse. Han sov så gott i soffan på en fleecefilt jag lämnat kvar där sedan i går kväll. Nu på morgonen kom han upp i knät och kelades en stund, men nu ligger han på pläden igen. Måste verkligen vara varmt och gott.

Sköt om er

[Johanna84]
0

God morron…

Jag kom precis hem från jobbet…. Så nu ska jag sova… Skrattande Ha det så roligt på era arbeten idag…

MyTwiggs
0

God morgon! Elvira mår aningen bättre idag också tycker jag. Hon har ätit lite och gon jamade efter maten när de skulle få. Nu väntar jag otåligt på att utredningen ska fås överstökad.

Idag ska jag in och hälsa på Myra på hennes café där hon jobbar, kanske fixa med några skulpturer också, som jag inte hunnit för all katt-röra!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Det snöar idag - riktigt fint fallande snö - härligt Skrattande. Katterna och jag har haft för lång sovmorgon så det är bäst jag skyndar iväg nu.

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Natten har varit lugn och jag tror ju att det kommer inte att komma några kattbarn förens tidigast på lördag men man vet ju aldrig.Ögonaböj har lurat mig förr.

Idag ska jag försöka att sy lite så snart min man kommit hem och kan passa Ögonaböj.Ibland är det knepigt att ha syrum i huset brevid.

Stolt ägare till tre La permer