Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 362 ggr
Eine
0

God morgon 8/12

Har inte kommit i säng ännu.det är lugnt och tyst och vilsamt, efter en dag i utställningshall.Sköt om er allihop,och kör försiktigt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

God morgon till alla och sov gott till #0. Det är måndagmorgon och mörkt ute. Efter helgens allt festande känns huvudet en aning tungt. Man har i alla fall flera dagar på sej att kurera denna självförvållande tillstånd.

Ha nu en bra dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Nu väntar dagens jobb. Det är mörkt utanför fönstret. Vad det är för temp vet jag inte ännu.

Sköt om er

[Silkwaves]
0

God morgon, godmorgon . Noll grader kan jag rapportera från solna. Är redan på jobbet efter nästan en veckas rejäl förkylning.

Har missat alla deadlines … fy ska inte börja med att stressa…

MyTwiggs
0

God morgon! Jag är förkyld och känner mig allmänt down idag, men det kanske går att vända på!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

God morgon!
Säger inget mer nu då jag skall rusa iväg på jobbet för att hinna förbereda inför Luciaträningen.
Ha en bra dag!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

LinnB
0

Godmorgon!
Idag är en riktigt tung dag. Funderar bara på vad jag ska göra för att få tiden att gå fortare. Urk.

Ha en bra dag alla!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Avots
0

God eftermiddag!

Har precis kommit hem från en tur till veterinären med Tindra. Det blev blodprovtagning och lite klämmande. De prov jag fått svar på visade inget men klämmandet tydde på onda njurar eller något i den delen av magen. Nytt beök på onsdag då blir det ultraljud.

Inget kul med ofriska katterGråter

För övrigt vräker snön ner utanför fönstret och elden sprakar i köket i ett försök att torka upp de dryga 10 liter vatten killarna på något sett lyckades spilla ut på det obehandlade trägolvet, ner i krypgrunden och på min tjocka yllematta!  Detta skedde då jag och Tindra var hos veterinären….

Annara är det en ganska bra dagFlört

MonicaLagerquist
0

Onda njurar låter inte kul.Hoppas att ni får bra besked på onsdag.

Stolt ägare till tre La permer