Kattens Dag - Karlskrona
Hej hej!
Skriver till Er alla om att nu till helgen (29 - 30 nov.) är det Kattens Dag, och här i Karlskrona har Djurkompaniet, Royal Canin och Fotograf Angelica Bäck beslutat sig för att hålla lite tävlingar under lördagen! Det är en tipspromenad, teckningstävling och fototävling som kommer att hållas!
Alla är hjärtligt välkommna att deltaga (eller bara komma)!
MVH
Kul!
Några av mina katter ska fira Kattens Dag i Jakobsbergs Zooaffär

Låter supertrevligt!
Själv ska jag dra med mig mitt lilla vita troll på Arken Zoo här inne i Umeå. Ska bli superkul!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Hahahah… Linn, jag läste ditt inlägg utan att läsa att det var du som skrivit det och tänte. "Nä, nu jäklar ska det dit en viting till!"
Men så såg jag ju att det var du som skrivit inlägget! Ser såååå fram emot lördag på Arken Zoo tillsammans med dig och (jag gissar din mor?)! Brukar ju alltid vara så trevligt! :-D Ses på lördag.

Putt 
I Skövde på Djurmagasinet finns det katter av olika raser på Lördag mellan,10-16.Jag ska vara där med CRX och La-Perm!!!
Jag ska ovanligt nog inte medverka.Har gjort det i många år, men just i år vill jag dels vara farmor och gå på skyltsöndag med barnbarnen, dels orkar jag inte medverka pga privata ledsamheter.Det får bli nästa år i stället och då smäller det till med både Cornish, German och Siames!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Det blev 5st katter fotograferade idag! Dem finns att rösta på i butiken! Jag kommer finnas där imorgon också, finns alltså en chans till att delta i tävlingen eller bara fota sin(a) älskling(ar)!
MVH

Fina bilder!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.