Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 911 ggr
JohannaK
0

Resultat Ädelkatten 6-7 dec

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då kör väl jag lite resultat från väst sverige!

Aramis 3:e utställning och idag blev det en Ex1 och BIV mot två halvsyskon (samma pappa) Glad Tyvärr, tyvärr ballade humöret ur vid nomineringen och hur mycket Jaana Jyrkinen än vände och vred på honom så blev humöret inte bättre Skrikandes Men vi tar nya tag i morgon igen och hoppas på bättre dagsform. Goingen Aramis är i alla fall helt underbar som vanligt, sitter inte gärna i buren utan ligger helst i mattes knä under sjalen hela dagen så att jag ALDRIG kan få gå o kissa Kyss Going!

JohannaK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen till ära har han äntligen fått ett eget burskynke, nu kan matte sluta skämmas….

[Wiveka]
0

GrattisSkrattande

pallemaxwell
0

Grattis, snyggt det blev i buren Skrattande

[Silkwaves]
0

Snygg katt och snyggt burskynke. Grattis till resultaten!

MyTwiggs
0

Grattis! Han är så fin!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

Grattis! Hoppas humöret bättrat på sig och lycka till idag. Resultatet igår blev ju helt ok ändå.
Fint skynke han fått också.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

Grattis till fint resultat för din vite fining!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

acas
0

Stort garattis till dig och din fina Aramis! han ser ut som en KUNG i sitt nya burskynke. Jag tycker ändå att han är FINAST.

Hälsningar Anna & cats

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Clee
0

Jag kan rapportera från i dag men inte särskilt många resultat tyvärr, var frånvarande rätt lång tid under utställningen. :) Min Tamsin tog sitt sista CACIB i Sverige och är alltså stoppad nu. Domaren Christina Kowalczuk tyckte mycket om henne. BIV knep välförtjänt S*Axiom's Witch Craft JW som blev BIS på lördagen och hon blev även NOM sedan. S*Axiom's Voodoo Power tog en BIV i grupp 2 och i klass 12 tog S*Axiom's Myteri-Märta NOM. Lena Windius' uppfödning blev alltså BIS i kategori III! Grattis till henne och de fantastiska katter hon fött upp.

JohannaK
0

Då slänger vi in ett resultat från söndagen också då:

Trots sitt ur pissiga humör hos domaren (inte i mattes knä) så knep han BIV:en även på söndagen. OBS, ej mot samma katter, dock halvsyskon även denna dag.
Nu ska här humör tränas för sådana fasoner har vi inte lust med i framtiden. Pojken min som är så go, så go. Kan ju ha att göra med tonårshormoner, förlust av kulor o dyl Flört

[Silkwaves]
0

Grattis Camilla och Tamsin - lilla sötnosan! och grattis Johanna till BIV nummer 2!