Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 830 ggr
Maria-O
0

Birka 6-7 dec - vilka kommer?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop! Snart är det ju dags för Birka och visst ska det blir roligt?! Skrattande

Men vilka är det som kommer med sina älsklingar, och vilka dagar?

Jag har fått min bekräftelse idag och jag kommer att komma med båda Tummarna (Tummeliten och Tummelisa) på söndagen

[Wiveka]
0

Vi kommer på söndagen med "tanterna", Anthea (grupp 2 klass 5) och Wilda (grupp 3 klass 8) Skrattande

Tapini kommer med till Örebro, hoppas jag.

MonicaLagerquist
0

Jag kommer med tre katter Fife GIP/IC IDP PR IDP*Goldens AveAve klass 4 grupp 7 "Stella"

FIFe CH IDP CH S*Blå Katten Q klass 7 grupp 4 "Q"

Sen har jag med mig mitt långhårskrull

S*Kodokus Cissela klass 12 "Cissi"

Vi kommer på söndagen och sen kommer en av mina kattungar från Motorkullen

S*Blå Katten Wilmer Wankel Motor klass 11 grupp 7

Stolt ägare till tre La permer

Maria-O
0

Glömde ju såklart att skriva vilken grupp och klass, så här kommer det också: grupp 6 klass 11 ställs båda ut i Tungan ute

MonicaLagerquist
0

Men hjälp jag gjorde ju om Q till en vitfläckskatt det var då rakt inte min mening hon går ju i grupp tre så klart.Vad trodde ni?

Rexjen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Långhårskrull, skoj!Skrattande

Vi kommer på lördagen med;

GIC S*Rex Dandy Ben-gali the Balcksmith, Gråis, grupp 8 klass 3

IC FIN*Metsäkansan Corleona, Moi, grupp 3 klass 5

S*Rex Dandy Atomic Fire, Norton, grupp 3 klass 11

S*Rex Dandy Gafsan, grupp 3 klass 11

S*Rex Dandy Ninni, grupp 9 klass 11

sen kommer Petra med;

S*Rex Dandy Mårran, Shanti, grupp 4 klass 11.

Bifogar en bild på busNinniKyss

pallemaxwell
0

Jag kommer med Bimsies Maxwell Silverdröm på lördagen. Har bara fått mailbekräftelse än så länge men han går i grupp 7 klass 5 (klass 3 om det går vägen i Åbo i helgen Flört)

Kul att träffa alla igen

Rexjen
0

#6 Klart det kommer gå bra i helgen! Vi håller tummarna.Glad

MyTwiggs
0

Om allt går som det ska med intyg från SVERAK och resa dit så kommer vi med lilla polkagrisen på lördagen. (anars kommer jag sannolikt med en hel säck lussekatter men utan övrig katt)

Vilken kul dag det kan bli!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

#8 …men du får gärna ta med dig säcken med lussekatter även om du har katt med dig Flört

Jag har fått min bekräftelse på att Grabbarna Bus ska ställas på lördagen. Då får jag passa på och visa mitt nya burskynke Skrattande

Varm glögg kan det vara något? Skrattande

ylvan
0

Har utställningsabstinens så jag kommer, i alla fallen av dagarna, (vet inte vilken än) fast utan katter! Ska kanske ta upp utställningskarriären i vår med en Nellie alá kastrat ;) Men vi får se, hon är ju inte lika intresserad av utställningar som jag.

Rexjen
0

#8 Polkagrisen måste komma! Vi håller tummarna att alla papper hinner dit de ska i tid!

#9 Vi tar med oss lite hemgjord glögg till lussekatternaTungan ute

Maria-O
0

"Vi kommer på lördagen med"… Kommer ni på söndagen också eller? Fick för mig senast, på SC, att ni bara skulle komma på lördagen? Hoppas det finns en chans till att ses iaf! Skrattande

MyTwiggs
0

# 11 Jag kollade med Felis Polonia, och de har skickat transfer till Ilona, så jag tror att det kommer i tid. Det hänger nog mest på hur snabbt jag får intyget från SVERAK, men jag tror att de kan jobba på om man ber snällt Skrattande Om allt gåt vägen kommer vi, jag och Kischa.. Hoppas bara det löser sig med skjuts så vi slipper ta tåg.

www.mytwiggs.com

Rexjen
0

#13 Hurra! Skrattande

Jag har provsmakat glöggen, den börjar arta sig, mums! Tungan ute

MyTwiggs
0

# 14 Härligt! Jag ska baka lussekatter så det dtår härliga till! Skrattande

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Jag tar med mig en skvätt glögg också!!! ;-) Pepparkakor kan nog komma med också. Tyvärr inte hembakta :-(

#15 Har det löst sig med Kischa? *hoppas*

MyTwiggs
0

# 15 Jo, men jag har inte skjuts. Jag kan ta tåget själv, men då hinner jag inte till incheckningen, så då kan jag inte ta med Kischa, så det blir i värsta fall till att komma med bara lussekatter och ingen vanlig katt. (om det inte läser sig mirakulöst och någon som ska förbi i närheten kan ta upp oss.

www.mytwiggs.com

Spotless
0

#17 hur sent kommer tåget in då? Tänker på om du skulle kunna få dispens att bli aningen sen.

Wiveka - hoppas du är frisk till på söndag. Kurera med mycket glögg under fredag och lördag!

Monica L - känns som om det är hur länge sedan som helst som vi sågs!

Monika - söndagar!!!

Rexjen - lycka till med hela fina Rex Dandy-gänget!

Linda - håller en tumme för Mäski samtidigt som jag mässar söndagar!

Maria - oj, vad spännande det ska bli att få klämma lite på Tummeliten och Tummelisa! Snygg bild på dem!

Själv har jag med mig Tosca och Sesam, båda i grupp 6.

MonicaLagerquist
0

Ja det var ett tag sen Jag har lite som jag skulle vilja prata med dig om så jag hoppas att det hinns med på söndag.Jag har ju tre egna katter och en kattungeköpare som ställer en fjärde katt så vi får väl se om tiden räcker till.

MyTwiggs
0

Mina lussekatter kommer utan mig Gråter Vart ska detta sluta?

Russinen kommer utan lussekatter…. Flört

www.mytwiggs.com

Spotless
0

#19 oj, vad har jag nu gjort!? Men det är klart att vi hinner prata! Jag jagar ifatt och påminner om du glömmer.

Såg att du har fått Mira Fonsén, själv har jag Angelika Kneifel till mina och visst har du henne till fluffet också?

MonicaLagerquist
0

Du har inte gjort något men ska förhoppningsvis framöver göra något.

Maria-O
0

Angela och Wiveka
Lite sent nu kanske, men om jag inte ser er på utställningen efter incheckning osv så ringer jag er - har ju era nummer. Mycket glad för det Cool

Vad kul det ska bli imorgon för oss alla, och då menar jag inte bara Angela, Wiveka och jag utan ALLA Skrattande Lycka till!

MalinJ
0

Jag har med Chérie och Tretjak imorgon, ska bli trevligt. Vi ses!

[Silkwaves]
0

Lycka till alla ni som ställer på söndag. Jag kan ju inte komma ju, jag rider ju. Är lätt senil känns det som, eller vill jag för mycket.

Maria-O
0

**Hörde av Angela att ni kommer, fast visste ju sen innan oxå Glad Ska bli roligt att ses igen och att träffa sötnosen. Chérie ska bli intressant att träffa, hon är en sån speciell karaktär sen man sett på bilderna Tungan ute