S*Dollemina's resultat...
Ja som många vet så väntade Alma och Tjorven smått… väntan blev det…. för ganska precis 2 veckor sen började hon blöda oförklarligt "därbak"
så det blev vet.besök och koll… inget speciellt syntes på ultraljudet, vi kikade inte på antalet ungar utan kollade hennes allmäntillstånd… det visade en ngt orörligt resp. sprattlande resultat… pencillinkur "i fall att" hon ev skulle abortera nåt foster.
Igår eftermiddag efter en ½ timmes jamande och skrikande,kom en kluns med 2 outveklade foster i en torr moderkakan
(troligen orsaken till blödningen hon hade) sen inget mer.. gissa om jag började bli nervös, för efter detta sov hon helt lugn och jag tänkte "jaha det gick väl åt fanders ändå"… tyckte ändå att hon kändes lite större fortfarande…
Klockan 01.00 kom det en svart liten kille med lockar och allt, jippi tänkte jag då får hon en iaf (och drömde att det skulle finnas fler) sen på fm så kändeas hon litet hård över magen så i eftermiddag nytt besök till vetten (lilleman följde givetvis med) de tog en rtg.bild för att kunna se om ev fler foster, men tyvärr det fanns inga fler
däremot en full urinblåsa för hon har inte haft ro att gå på toa…
så nu är vi hemma igen och nu verkar allt vara frid och fröjd, nu är det väl baara att komma på ett lämpligt namn till lilleman… lite snopet bidde det bara en men bättre en än ingen alls…
Som min mentor sagt mer än en gång… "det blir aldrg som man tänkt sig…" men jag gissade ju rätt på datum iaf..
skickar med på en bild på den lilla familjen…
Brukar inte göra långa inlägg men nån gång måste väl bli den första…
Grattis till lilleman
! En riktigt fin liten svarting 
Grattis till den lilla killen!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis till killen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis till lillkillen, jösses vad han kommer bli bortskämd nu! Du får uppdatera oss med jämna mellanrum!
Tack allihop!! #4 Självklart och detsamma gäller dig också!!
Ni får gärna komma på nåt klämmigt namn på C (dock inget engelskt…)

Grattis till Lillemannen.Skönt att det blev en lillkatt ialla fall.
Stolt ägare till tre La permer
grattis till killen!
Casanova ( ingen större fantasi)
Conrad
Ceasar

Grattis till Sötkorven! Mitt förslag är Cleas eller Cebastian 

Grattis till lillkillen!

Grattis till lillkillen. Enväldig härskare "riskerar" han väl bli så mitt förslag är Cesar (försvenskat).
Kram till er och jag önskar den lilla familjen det bästa framöver.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gratulerer!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Grattis till Lilleman. Ensamkattungar blir allt lite speciella, som en gudagåva nästan. Så tråkigt att det inte gick vägen med de andra.
Kram
Liten ensam och naggande god.
Caliber
Castaneda
Curt
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis till den lille pojken!
Har själv haft två kullar med "bara" en unge i och jag kan lova att de blir speciella de där ensambarnen och väldigt bortskämda.

Grattis den som finns nu i alla fall! Måste ta mej neröver, så kan jag plocka upp Kissan78 på vägen. 
Caspian eller Casper är mitt förslag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#15 Ni får gärna hälsa på…
Colgrim ,kom jag på i natt…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis!!!
Vilken sötnos!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Grattis till den lille svarte killen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.