Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 314 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-12-04

God morgon. Mörkt ute, men inne puttrar kaffebryggaren. Var på info-möte igår kväll angående nybygge i området. Planerna är tydligen att halvera antalet filer på gatan utanför och bygga upp till 8-våningshus istället. Det kan alltså innebära att vi som bor i 2-4 våningshusen bakom där då kan kanske få lite brist av solljus, som vi nu har gott om (när solen skiner).

Sköt om er

[Wiveka]
0

Godmorgon,

Ska försöka få tid till husläkaren, min astma är inte kul just nu-himla svårt att andasObestämdfick gå hem från jobbet igår, suck.

Ha en bra dag

MonicaLagerquist
0

God förmiddag.Idag blir det en sväng in till Uppsala.Mellan sonens gips ska tas bort och sen får vi se hur det har läkt och sen ska det gipsas om igen.Gissar på att få tillbringa en hel del timmar på sjukhuset.Skickar mannen att inhandla presenter till äldsta sonen som fyller om två veckor.Från och med söndag blr det hemma vistelse för mig fram tills dess att Lussekatterna har jäst klart.Så det gäller att passa på att inhandla hans present nu.som tur är vet jag vad vi ska köpa så det går nog fort.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Ute vräker snön ner och det är alldeles vitt. Jag ahde tänkt mig en ridtur i solen, men få nog vänta ett tag, det blir nog lite virkning i stället

Här i huset skall vi vara hundvakter över helgen. Dels gammla Alice som vi alla (läs katterna känner) och så Alice "lillebror" Bosse som ingen av oss träffat. Cello var nyfiken!

Ha en bra dag alla!

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag vaknade av att lilla Mojjbojj ville ha frukost! Det är helt vitt ute och jättevackert! Idag ska jag till Ikea!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God förmiddag.Vart i hela kardemumman har morgontimmarna tagit vägen??FörvånadJag var upp en snabbis 0430, men vaknade igen kl 1100??Obestämd Jag som skulle göra några rosetter till vår monter på Birka,Nå det blir inte så många då,som jag tänkt.Sköt om er och era nära och kära,man vet aldrig hur länge man har sig…Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Ååå vad jag är nöjd med ikea-resan! Jag hittade som vanligt vad jag sökte och lite därtill! Skrattande

Jag ska göra mitt yttersta för att försöka lösa helgens resa till Birka. Hoppas att det ordnar sig, för just nu ser min tid lite knapp ut. Jag lovar att skicka med lussebullarna med Hana och Jimmy om jag inte kan… (om Hanna och Jimmy klarar ett sådant förtroendeuppdrag vill säga… Ja.. större förtroendeuppdrag har nog tilldelats dem men .. ja… Flört)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com