Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 903 ggr
acas
0

Nya hem önskas!

Två av mina vuxna flickor önskar flytta hemifrån till var sitt nytt hem. Båda kan erbjuda mycket knäsittande och mat-tjatGlad 

Båda skulle helst vilja vara ensamkatt i hushållet.

Om du skulle vara intresserad och vilja veta mer så maila eller ring mig så berättar jag mer om flickorna!

acas65@gmail.com    0703-654381

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Leffe
0
MyTwiggs
0

Hoppas att du hittar bra nya hem till damerna!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vildkathan
0

Har du några bilder??

Ägd av S*Zaxofragas Zigge

EvaG
0

Kan du inte lägga in några bilder

Medarbetare på Vilda västern iFokus

mumsikoff
0

Hoppas verkligen att ni hittar bra hem!

acas
0

Välkomna att titta in på hemsidan för bilder på tjejerna!

www.rexicat.com

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Bino
0

varför ska de inte få vara tillsammans längre?

acas
0

#7 För att som det är nu så är den ena katten så rädd för den andra att hon helst skulle vilja bo ute eller bara i min garderob för att slippa sin antagonist. Å det anser inte jag är ett värdigt liv!

www.rexicat.com

Bino
0

jaha jag hoppas att det går bra för dig med omplaceringarna, det kan inte vara roligt… lycka till

Moth-79
0

Var finns bilderna på tjejerna? Eller har de redan hittat nya hem?

AlexH
0

vilka av dina tre cornish tjejer är det som skall flytta? det kan vaar bra att skriva ut det ifall någon är itnresserad och vill se dem på hemsidan, för det står inget om omplacering på hemsidan (bara ett tips)Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

acas
0

Flickorna är nu omplacerade, ursäkta att det dröjde med uppdateringen!

www.rexicat.com