Presentation
Hej allihop!
Kom på att jag inte har presenterat mig än. Jag har gått med i detta forum eftersom att S*Duxford's Cruella De Vile kommer flytta till mig, min sambo och vår katt Disa (norsk skogskatt/huskatt) den 19 december. Så därför är jag här och insuper information och erfarenheter om cornishar i allmänhet. Vi ser verkligen fram emot att få en liten cornish själva. Har en mer detaljerad beskrivning på min sida och även lite bilder på Disa.
I övrigt ett mycket trevligt forum, gillar att kika på bilder på era fina katter och läsa om de roliga upptåg de har för sig.
Nu ska jag återgå till min hemtenta.
Ha det bra allesammans!
Välkommen, jag sitter också här och insuper information tills min cornish flyttar hit;)
Välkommen, klart man ska ta in allt…
, vilken härlig julklapp ni har att se framemot både 2- och 4-benta…

Välkommen hit!
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Välkommen hit, hoppas du ska trivas och grattis till kommande katten!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack så mycket
Ja det blir verkligen en härlig julklapp, vi är förväntansfulla här allihopa, till och med katten känner på sig att det är nått på gång. Får se vad hon säger när Cruella kommer men det ska nog gå bra hoppas jag.
Välkommen hit!

Välkommen och grattis! Jag älskar röda honkatter! 
Hoppas att du kommer att trivas här med oss!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ojoj vad kul! Grattis till din första rex! VI vill ha många bilder när honväl har flyttat in :)
Och jag passar på att hälsa dig välkommen till forumet :)
Välkommen hit!

Välkommen! Visst är dagarna extra långa just nu. Grattis till en fin liten tös och jag ser fram emot rapporter och bilder framöver.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Tackar, vilket varmt välkomnande och vilken fin bild på lilla Cruella.Givetvis kommer det komma bilder när hon har flyttat in :)
Ja dagarna har sniglat sig fram fast nu har jag så mycket att göra så då känns det som att tiden går lite fortare :P