Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 258 ggr
EvaG
0

God morgon 3/12-08

God morgon. Det är kolsvart ute, men verkar inte regna. Trött är man trots en hel natts sömn.

Önskar er alla en bra och innehållsrik dag

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

En ny arbetsdag. Ska iväg och hämta några skolbarn snart. Har sagt godmorgon till katter som mer var intresserade av matskålen än av husse.

Sköt om er

RacerDonnans
0

Vaknade medett ryck vid 6 imorse. Tomten hade nog glömt fylla på kalenderna till tjejerna var jag övertygad omFörvånad. Var tvungen att springa ner för att kolla läget för att hinna skicka ett sms så att han skulle hinna ta en sväng förbi med släden innan tjejerna vaknade.

Så har man då också blivit tomtens hjälpreda och jag fick en ofrivillig tidig morgon, men nu är det rätt skönt ändå att koppla av vid frukostbordet Glad len hel timme före mitt vanliga schema. Läsa och skriva lite här och känna att jag kan ta det lugnt ända till halv åtta då lilltösen skall väckas (storasyster är hemma sjuk).

Ha en underbar dag!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

God morgon alla vakna..SkrattandeLöpande honor bryr sig bara om sig själva,och väcker gärna omgivningen med glada(?) små vrål.Märkliga varelser..Obestämd

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag har sovit som en stock i natt och Elvira som kan klockan (hon kan faktiskt klockan!!! Förvånad) väckte mig halv åtta och ville ha frukost. Hon brukar sitta intill klockradion på morgonen och när den visar halv åtta så börjar hon jama. Är det inte lite konstigt?

Idag ska jag och en väninna baka lussekatter!

#3 Ja, jisses! De kan allt vråla ganska uppseendeväckande. Jag har tänkt ibland om de inte förstår att det är tyst och lugnt bortsett från deras oljud. När det är stämningsfullt och mysigt och man kanske till och med har levande ljus tänka, och inte mindre för det vrålar löpande honor som stuckna grisar… eller snarare som likasinnade grisar kanske Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com