Gomorgon 1/12!!!
Tänk att nu ärd det december, gissa om barna har längtat!!
Här har skolbarnen gått iväg för idag, jag ska till tandh. med yngsten idag, sen har jag inte så mycket planerat idag än vila… var på julskyltning igår i regnet!!! så mycket blev det av den lovade snön… isgator och dylikt… men nu är jag så gott som klar med julklapparna förutom de små obligatoriska till mor och svärmor… Kortet visar en "sprickfärdig" Alma… beräknat datum är 4-5/12…
God morgon!
Jag har en löpande katt här hemma som sjunger julsångar och klämmer i från tårna!
Det är inte den vackraste kören kanske, men hon menar verkligen det hon sjunger!
# 0 Det ser ut att vara dags snart, ja
Hoppas allt går som det ska!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Idag blir det en sväng in till Enköping.Kylen ekar tom och även katternas förråd behöver fyllas på.
#0 Mysig tjockmage.Här hemma jäser det också men vi har lite längre kvar.
Stolt ägare till tre La permer

Godmorgon!
Jag känner mig för första gången på hela helgen utvilad och det är en skön känsla! Nu är det ju förvisso inte helg längre, kanske är därför? 
#0 Oj vad spännande att se vad hon gömmer därinne!
#1 Jag har en julsångsskränare här hemma också, hon är helt hopplös, löste av vår nyligen löpande hona. Jag kommer nog att bli knasig innan denna veckan är till ända…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#1 Ja de sångerna väntar jag otåligt på här, Pearl verkar inte alls vilja löpa och Ravi sjunger dag som natt för att han vill para. *Suck*
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
God kväll. Idag har jag efter över ett års sjukskrivning börjat jobbat heltid igen. Känns härligt, men ovant.
Sköt om er
#5 Det måste vara underbart!