Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkatter-i-nöd
Läst 664 ggr
Anna77
0

Presenterar mina nya hemlösa katter.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visseligen inte crx men söta iaf.Glad

Två nya hemlösa katter bor numera tillfälligt hos mig och min sambo. Letar efter nya hem åt dem just nu.

Troligtvis ska vi  hämta en ny hemlös katt till, den ser ut som en birma. Maskad i ljusgrått, superfin är hon.

Här följer bilder på de nya katterna. Zorba, honkatt hemlös.

Anna77
0

Zorba har levt utomhus mer än sex månader, hon är numera en glad katt som spinner så fort man ser henne.Glad Keligaste katten jag träffat.

Anna77
0

Zorba har läcker teckning.

Anna77
0

Lilla Raggaren, en liten honkatt på 12 v som jag satt in kort på tidigare. Sötnos..

Anna77
0

Raggaren

Anna77
0

Hoppas vi hittar fina hem till dessa gulliga katter.Skrattande

ScatCat
0

Jättefina! Vad skönt att Zorba är social efter att ha sprungit lös så länge. Raggaren har ett fint uttryck - sinnebilden för den söta huskatten.

Klart ni hittar ett hem åt dom!

MyTwiggs
0

# 4 Vilken söt liten uppnäsa! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Spotless
0

Zorba är jättevacker!!! Lilla Raggaren har jag berömt i en tidigare tråd, men det tål att göras igen - härlig liten katt! Kyss

Anna77
0

#6 tackSkrattandeSkrattande

#7 håller med visst e den gooo!

#8 tack Spotless! *ler*

Eine
0

Så fina katter! Zorba ser ut precis som en katt *ska*!Perfekt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Vilken tur dessa små hemlösningar har som får komma hem till er och förhoppningsvis ett livslångt hem lite senare! Ni gör ett jättejobb!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

kissan78
0

Åhh Zorba är ju bara hur vacker som helst!!! Hade jag klarat av huskatter hade hon fått flytta hit på studs!!! Saknar att ha en husis i huset…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Måste ju säga att Raggaren också är fin! Dessutom vet jag att svartvita hannar är allra svårast att hitta hem till.Lille Gullet, lycka till med honom!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexjen
0

De ser fina ut båda två, gillar Zorba, är hon padda? Vilket jobb du gör, tur att det finns människor som dig som tar hand om katter utan hem. Kyss

Anna77
0

Tack för inläggen Eine, AnneAlva, kissan78 synd att du har allergi..

Men lilla Raggarn är faktiskt en hona. Hittar hon inget hem så får hon bo kvar hos oss sa min kära sambo.

Rexjen :Är lite osäker men tror hon är padda. Världens snällaste i af. Ja det är tur att jag har en sån underbar sambo som låter mig ta hem alla dessa katter med. Glad

Vi var och hämtade en gravid siamesmaskad katt igår. Djurskyddinspektören skulle skjuta den med, så vi tog hem den till oss. Tur att vi har stort hus säger jag. Vi har hittekatterna, de två vuxna honorna på nedre planet. De kände varann innan eftersom de kom från samma område så var de jättebra kompisar. Våra egna på de andra två planen.

Nu ska jag ner och städa och gosa med de nya katterna… Ta lite bilder med.

AnneAlva
0

#15 Ville de skjuta en dräktig hona? Jag förstår att de inte vill släppa ut fler hemlösa katter när det är problem med de som finns, men jag kan inte hjälpa att tycka att det är väldigt magstarkt…

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

#16 visst är det hemskt att de tänkte skjuta henne! Men nu har hon det bra i värmen och tryggheten hemma hos oss lilla Zunni.

Rexjen
0

#15 Jag kan inte nog berömma er för det jobb ni gör! Ska ni ha kullen hemma efter den siamesmaskade honan? Jag är lite nyfiken på fler bilder, behöver jag säga att jag är en bildoman Flört

Anna77
0

Åhh tusen tack! Ja det blir nog bäbisar skulle jag tro. Här kommer bilder på skönheten.

Zunni! (sambon döpte henne)

Anna77
0

Visst är hon fin!

AnneAlva
0

Hon är jättevacker! Kyss

S*Godreign's Cornish Rex

AbigailGabble
0

Å, vilka fina katter! Kyss Zunni är ju bara för vacker.

KyssKyssKyss till dig och din sambo, Anna! Ni gör ett fantastiskt jobb. Glad

Rexjen
0

Vilken vacker katt Zunni är! Är hon blåmaskad med vitfläck? Otroligt vacker katt!KyssKyssKyss

Anna77
0

#21,22,23 Zunni tackar! …och jagSkäms

Jag kan inget om färger, hjälp mig bestämma färg på båda. Vad tror ni?

Keso
0

Åå Zunni skulle passa som kompis till vår Honung, samma stil på dem. Kan riktigt se hur glad Honung skulle bli av en "syster". Är det Zunni som är dräktig?