Skiiiiit! [lite OT]
Lade in betalningen för NERK utställningen i helgen så de skulle gå iväg idag på första anmälningsdagen. Superbra tyckte jag, det var ju löning också. Men inga pengar har dragits idag och jag blev lite nervös och ringde banken nu för att kolla upp. Då har de täckningskontrollen kvällen innan och eftersom det saknades täckning igår, dagen innan löning, så drogs det inga pengar idag då det fanns täckning 

Nu får vi hoppas mina pengar kommer fram och inte utställningen blir monsterfull som den brukar bli på någon dag. Det skulle vara typiskt, första gången jag har lyckats skrapa ihop fem uppfödningar och kan tävla i uppfödarklassen
Håll tummarna att jag lyckas komma med ändå!
Nog tror jag att du kommer med, ibland brukar vi ha den turen eftersom vi har kat.3 katter… Jag håller tummarna…
Hoppas du kommer med! Jag håller tummarna! Jag måste gå in direkt och kolla om det har dragits några pengar. Tänk om det har blivit likadant för mig… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Håller tummarna för er!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Hoppas att du kommer med.Jag var tvungen att logga in på min bank och kolla om mina pengar dragits och det hade de gjort.
Stolt ägare till tre La permer

Tummarna upp… Ursäkta OT på en OT
men #1 fick mig nyfiken. Hur förhåller sig antalet katter i olika kategorier i Sverige? Har ni också stora (2. och 3.) och mindre (1. och 4.) ?
Kollade just från Åbo: Kat 1. 50 katter, kat 2. 400 på lördag, 330 på söndag, kat. 3. 400 lördag, 270 söndag (ca.50 CRX båda dagarna), Kat.4. 70 katter.
Kategori 3 var lite speciellt stor på lördagen, för burmaföreningen hade sin 20 års jubileum - och det fanns då ca. 100 burmor resp. 40 på söndagen. Och i Åbo är finns det alltid massor av CRX.
#5 Kat 2 brukar vara störst… sen brukar kat 3 vara lite mindre, sen kat 1 och minst kat 4, om de inte har nån rasspecial… absulot minst är tyvärr (tycker jag) kat 5 dvs huskatterna….

#6 Tack - sen är det ungefär lika som hos oss… Hoppas att AnnaS får sin anmälning fram.