God morgon 26/11-08
God morgon. Nu är det onsdagen den 26/11 och jag är hemma. Hela jag visste i går att jag skulle vara hemma onsdagen. Hela jag var inställd på sovmorgon. Hela jag var inställd på att vakna vid 9-10 tiden. Hela jag utom hjärnan, som väckte hela mej vid sextiden. Hela jag talade sedan om att det var bara att somna om. Hela jag utom just hjärnan. Den hade bestämt sej för att vara motvalskäring. Så nu sitter jag här vid datorn när hela jag bestämt sej för att sova en stund till, men inte hjärnan.
Ha nu en riktigt bra dag, säjer Eva via hjärnan som bestämt sej för att vara vaken.
Gomorgon, hoppas dagen blir bra #1 men håller med om att hjärnan inte fattar allt…
Har precis suttit och lagt in räkningsbunten för denna månad… då blev man fattiglapp igen
, tur att Alma om en vecka kommer att visa vad hon bär i magen… så jag har nåt att se fram emot… (mer utgifter
…) Här snöar det just nu och blåser lite lätt…
God morgon! Här är det ingen hjärna som jagat upp mig ur sängen utan en livs levande polkagris! Nu leker Elvira och polkagrisen datten i vardagsrummet.
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon.
Superförkyld…och inte blir det bättre fast jag varit hemma hela veckan.
. Men, men, barnen ska upp till skolan, så det är ju bara att masa sig upp och fixa frukost. Lyckades tilslut få liv i den tungt sovande mannen så jag slapp gå ut och lämna dem i alla fall
.
På sätt och vis är det skönt att bara vara hemma när man tittar ut och ser på det usla vädret där ute. Snöig blåst och nollgradigt, mitt värsta…
Ska bara dricke te hela dagen och lyssna på bra musik och hänga lite framför dator. Kanske se en bra film…
Ha en bra dag allesammans!!!!

Goddag!
Trött som en tokig men glad ändå. Trots att Lethe inte kommer paras detta löp så kommer hon att paras nästa löp och det kommer att bli toppen! Ser så fram emot kattungar och jag tror verkligen på komninationen. Nu är det inte den som står på hemsidan, kommer att uppdatera under dagen när jag känner mig lite piggare. Ni får väl hålla utkik. 
Edit: Nu är det uppdaterat och rätt för den som är nyfiken. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.