Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 328 ggr
EvaG
0

God morgon 24/11-08

Vaknade i morse efter att nästan sovit hela tiden från lördagkvällen. Var på krogen då med miona väninnor och tog mej en drink. Sedan höjde sej bordet och slog till mej på hakan och allt blev svart. Det var tur att det var vår stamkrog. Jag bars tydligen in i ett rum bakom och sedan såg väninnorna till att jag kom hem och två av dem var kvar och såg till mej tills jag vaknade i går kväll. Tänk jag hade glömt att jag tagit värktabletter för den onda handen. Dessa med alkohol var ingen bra kombination. Vaknade som sagt i går kväll med världens huvudvärk. Somnade om och vaknade i morse och ska till arbetet. Inget ont i handen däremot i huvudet.

Ha nu en bra dag, säjer Eva som nästa gång hon ska ut hoppar över eventuell värktablett.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Hade väntat fullt med snö när jag tittade ut, men som tur var det inte mer än i går kväll.
#0 vilken rolig helg du hade då

Sköt om er

pallemaxwell
0

Har precis kommit hem från Åbo och TUROKs utställning. Kan ju säga att det gungar än…. vi åkte färjan inatt. Maxwell blev så sjösjuk, stackaren så jag har varit vaken hela natten och tagit hand om honom och tröstat honom. Men nu är han pigg och som vanligt igen. Ska strax till jobbet, ha en bra dag alla….

LinusCRX
0

Det gungar här också fortfarande …. eller snarare rejält. Rynkar på näsan

Linus blev riktigt sjösjuk medan Charlie spydde en gång och sedan gick han och sov igen. Det blev vakande för min del tills vi kom till svenska sidan och båda killarna somnade… då vågade matte slumra lite också… stackars killar Rynkar på näsan

Nu är de nöjda och glada och sover gott i kattkorgen.

Ha en bra dag alla!

Dolleminas
0

#0 Du gjorde en ordentlig krogrunda då…Flört hoppas du inte har alltför ont.

#2 o #3 Satt igår kväll och tänkte på er som skulle till Åbo… Hoppas både katter och ni mår bättre nu och att ni får vila…

Här rasade stormen inatt och det knakade både väggar och tak (bor i tegelhus…) men nu verkar det ha lugnat sig… Skjutsade barnen till skolan och ska nu göra lite jobb med datorn…

Eine
0

God morgon.

#0 Om du inte haft så goda vänner med dig, hade du kunnat råka riktigt illa ut.KyssTur i oturen också att du inte drabbades ännu allvarligare..Snacka om knock out!

#2,#3 Jo det blåste bra i helgen!!Förvånad

Sköt om er allihop, och kom ihåg att säga till dina närmaste hur mycket du tycker om dem och hur mycket de betyder för dig.Vi vet aldrig hur länge vi har varandra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Daniella
0

God eftermiddag.

Här är det lungt nu va hos vetrinären med min hund för att klippa klorna. så man kan säga att hon knappt vill va ute nu. Annars är det full rulle här hemma.

Ha en bra dag

emiya
0

God eftermiddag. Sitter här och ängslas för min hankatt Gorm som är inlagd på smådjurskliniken och jag bara hoppas att han få komma hem frisk och glad imorgon! Är ganska trött eftersom jag knappt sov inatt för att han var så dålig.

#0 Kära nån, vilken tur du hade som blev omhändertagen! Det kunde gått illa! Hoppas huvudet mår bättre nu.

Är inte avundsjuk på östsidan som har storm/orkan! Här på västsidan är det en minusgrad och det har snöat lite. Vinden är inte så stark, men den biter. Nu är vintern verkligen här.