God morgon 2008-11-23
God morgon. Håller på att göra mig och katterna redo för resan till utställningen i Nyköping. Årets enda utställning för mina katter.
Sköt om er

God morgon. Hoppas det går bra för katterna Leffe. Själv ska jag bara ta det lungt ska ut & gå idag lite även om det är minus grader ute.
Ha en bra dag
God morgon!
Jag ska nog ta en heldag med keramiken idag!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Idag fryser jag inne, det måste vara något fel på värmesystemet här - i ett hörn i köket är det ca 13 grader och i ett annat rum är det 21. Charie ligger under täcket i min säng och värmer sig, önskar jag kunde ligga där hela dagen jag också. Snart ska jag gå ut på promenad så jag blir varm.
Ha en bra dag alla.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Just hemkommen efter att ha varit i stallet och fixat år hästarna, det är vackert snöigt ute lite växlande sol och snö men det blåser en bister nordlig vind, så jag blir nog inne i dag!
hoppas att alla får en bra söndag!

#0 Lycka till idag och jag förväntar mig en rapport oavsett hur det går.
Hur har det gått för våra andra forumkissar i helgen?
Har nyss skickat iväg åttaåringen på kalas och har en massa jag borde göra. Ligger efter med studier, städning, jobb m,m som borde göras, men idag har jag helt tappat sugen och orkar ingenting.
Känns som om jag skulle vilja gå i ide och bara avsluta studier, kattuppfödning och jobb och bara mysa och må gott med mina katter och familj en lång tid framöver.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.