Förmiddag 22/11-08!!
Hejsan! I morse när maken klev upp visade det -16 men nu är det "bara" -9 brr… sitter och är arg!!!

Maken och en massa annat folk håller på att hjälpa en stackare… http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.247780 Detta är för jäkligt att folk kan göra dylikt och sen tycka at de "gjort nåt bra…" Så antagligast ser jag väl inte maken mer denna helg heller… fast nu är han iaf på hemmaplan…
Hoppas ni får en bra dag!!!
Här hemma är familjen så förbenad att jag inte behöver elda i pannan på ett tag….
God förmiddag! Jag måste bara få visa en bild på resultatet av gårdagens frisörbesök! Nu är det inte alla som sett mig, men ni som känner mig vet att jag har så rakt hår att det nästan sticker i ögonen! Nu ser jag ut såhär! Det var det som krävdes för ett fullvärdigt kattanskap: Permanent!
I kväll ska jag bort!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#0 Förstår inte att man gör sådant. Det hjälper inte djuren i långa loppet.
#1 Vad fint det blev

Dagen har börjat bra med ett långt och skönt bad, frukost blev mer en brunch, omelett med räkor och majonnäs. Jag gillar LCHF
Ska iväg och handla och sedan fotografera kattungar så förhoppningsvis så finns det 5 veckorsbilder senare. Ska också hålla tummarna för GUNVALD idag!! 

Goddag!
Har hunnit med att både tippa trav och titta på skidor på tv, nu ska det duschas och fixas lite innan gästerna kommer klockan 15. Ska bli trevligt att träffa släkten igen, ses alltför sällan!
#1 Oj, vilken skillnad! Men tjusigt värre, korkskruvigt. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#1 vad fint! Blev det som du tänkt?:)
Idag ska jag städa oc försöka göra röran mindre. Sedan får jag besök. Om jag hinner ska jag ta en lång msig promenad i kylan. Det är ju så vackert ute nmed ett tunt tunt snölager.